13 Ιαν 2011

* ΟΤΑΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΟΛΑΣΗ

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΦΡΟΝΤΙΔΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΟΛΑΣΗ?
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΕΝΘΟΥΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ ΚΗΔΕΙΩΝ.

Πολλα ειναι τα παραπονα για την εκμεταλευση των πενθουντων συγγενων απο τα γραφεια τελετων για τις τελευταιες φροντιδες της ταφης του νεκρου ανθρωπου τους.
Ακουμε και διαβαζουμε κατα καιρους ...
απαραδεκτα ποσα για κηδειες.
Ειναι δυνατον να ξεζουμιζουν κυριολεκτικα τους ανθρωπους εκμεταλευοντας τον πονο και το πενθος?
Εδω θα ταιριαζε η φραση ''Δεν εχουν τον Θεο τους''
Τετοια φαινομενα συναντουμε στις πολεις και στα μεγαλα αστικα κεντρα,σε αντιθεση του χαμηλου κοστους κηδειων στα χωρια.
Ακουμε για ποσα της ταξεως των 3,000-10,000 ευρω για μια κηδεια.
Σε τετοιους καιρους με τετοιες οικονομικες δυσκολιες ποσοι θα μπορουν να πληρωσουν τετοια ποσα?
Πολλοι ειναι συνταξιουχοι με 200-500 ευρω συνταξης.
Ειναι δυνατον να μπορουν να αποταμιευσουν χρηματα για την κηδεια τους?
Φυσικα δεν ειναι ολοι το ιδιο εκμεταλευτες στα γραφεια τελετων,αλλα υπαρχουν ορισμενοι που εργαζονται πραγματικα και με κατανοηση για τις τελευταιες φροντιδες του νεκρου,χωρις το χρημα να ειναι υπερανω του πονου της αποχωρησεως.

Καποτε ηταν ενας ηλικιωμενος βαρια αρρωστος κυριος που οι γιατροι αλλα και οι δικοι του συγγενεις λεγανε οτι ειναι στα τελευταια.
Πηγαν σε ενα γραφειο κηδειων και φροντισαν ολες τις διαδικασιες για την ταφη του.
Οι υπευθυνοι στο γραφειο κηδειων ετριβαν τα χερια τους μιας και θα εκαναν καλα λεφτα απο τον θανατο του ηλικιωμενου.
Περιμεναν ολοι απο ωρα σε ωρα να πεθανει.
Να που ο Θεος ομως δεν τους εκανε την χαρη και ο βαρια αρρωστος κυριος επανηλθε και εζησε για πολλα ακομη χρονια.
Τους χαλασε τα σχεδια δηλαδη.

Πολλοι λενε να πληρωνει η Εκκλησια τα εξοδα ταφης σε οσους δεν εχουν την δυνατοτητα να πληρωσουν τα υπερογκα ποσα που ζητανε τα γραφεια τελετων.
Μα τι να πρωτοπληρωσει η Εκκλησια?
Ολα τα περιμενουμε απο την Εκκλησια?
Σε λιγο καιρο θα αρχισουν να κλεινουν Ναοι λογω ελειψης εσοδων για τα βασικα εξοδα συντηρησεως των Ναων.
Αυτα θα επρεπε το ιδιο το κρατος να αναλαμβανει τα εξοδα κηδειων στις οικογενειες με χαμηλα εισοδηματα.
Δεν θα εισπραττει μονο φορους απο μας αλλα θα πρεπει να μας βοηθαει οταν εχουμε την αναγκη.
Κατα τα αλλα κατηγορουν την Εκκλησια οτι τους κλεβει απο τα μυστηρια.
Οι κηδειες και οι βαπτισεις ειναι δωρεαν στις Εκκλησιες.
Αυτα ομως καποιοι δεν τα βλεπουν και δεν θελουν να τα βλεπουν αλλα κανουν πως δεν γνωριζουν την εκμεταλευση απο τα γραφεια κηδειων αλλα και απο τους δημους της χωρας μας.
Θα περιμεναμε να εξαγριωνονται απο αυτους που πραγματικα κλεβουν τον κοσμο και οχι απο τις Εκκλησιες που φροντιζουν για το τελευταιο ταξιδι της ψυχης.

Στο εξωτερικο μια απλη κηδεια κοστιζει γυρω στις 8,000-10,000 Ευρω μιας και εκει αγοραζεις τον ταφο σου ο οποιος ταφος σου ανηκει για παντα,ειναι σαν να αγοραζεις ενα κοματι γης,ο οποιος εχει και τιτλο κυριοτητος.
(Σε επομενη αναρτηση θα αναφερθουμε πως γινεται μια κηδεια στο εξωτερικο).

ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΦΩΤΙΖΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΑΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΕΣ ΑΛΛΑ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΦΡΟΝΤΙΣΤΕΣ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΜΑΣ.

7 σχόλια:

  1. Ανώνυμος13/1/11 11:33

    Ναι,πράγματι υπάρχει στη Ελλάδα αυτό το πρόβλημα..
    Υπάρχει οικονομική στενότης σήμερα στην χώρα μας,είναι σαφές πως είναι υπέρογκα ποσά που ζητούν τα γραφεία κηδειών και ενω παλιά μου έλεγε η μητέρα μου πως έβαζαν δόσεις στους άμεσους συγγενείς για την αποπληρωμή του χρέους σήμερα δεν γίνεται αυτό.Ζητούν όλο το ποσό ΄να καταβληθεί και εφόσον υπάρχουν οικονομικοί λόγοι ,υπάρχουν και οι τράπεζες στις οποίες μπορεί να απευθυνθεί κανείς και να ζητήσει το εν λόγω ποσόν.Σε αναγκάζουν δηλαδή μια κηδεία να την πληρώσεις χρυσάφι αφου οι τράπεζες είναι οι μεγαλύτεροι τοκογλύφοι..
    Κάποιοι είπαν ''Εργάζονται άνθρωποι και στα λουλούδια [στέφανα]και αυτοί που κουβαλούν κ.λ.π''Δεν αντιλέγω..αλλά το ρητό ''ουτε να πεθάνει κανείς δεν μπορεί''είναι αληθινό στην εποχή που ζούμε..
    Στην κατοχή έλεγε η γιαγιά μου έβαζαν τους νεκρούς σε ένα καρότσι και τους άδειαζαν μπροστά στην πόρτα του νεκροταφείου..τέτοια φαινόμενα ελπίζω να μην δούμε σε λίγο που τα πράγματα ακόμη πιο δύσκολα θα γίνουν οικονομικά για όλους..
    ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος13/1/11 12:34

    ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΕΛΕΤΩΝ
    ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΙ.

    ΠΡΟΠΕΡΣΥ ΠΟΥ ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ Ο ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΜΟΥ ΠΑΤΕΡΑΣ
    Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΕΛΕΤΩΝ
    ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΕΞΩΔΕΙΟΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ
    ΕΠΕΜΕΝΕ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΟ
    Π Ρ Ι Ν ΣΚΕΠΑΣΟΥΝ ΤΟ ΤΑΦΟ ΜΕ ΧΩΜΑ!

    ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΤΗΚΑ.
    ΜΕΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ.
    ΕΙΧΑΝ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΛΟΥΝ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΣΤΟ ΦΕΡΕΤΡΟ
    ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΠΙΣΩ....

    ΣΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ...ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΠΟΛΛΑ ΨΕΜΑΤΑ
    ΔΕΝ ΕΔΙΝΕ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ
    ΜΑΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΣΕ.

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ
    ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΣΕ ΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΨΑΛΛΩ,
    ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΠΩ ΧΥΜΑ!

    Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙ...
    ΑΠΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ
    ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ
    ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ
    ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ.

    ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΤΑ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΥΛΙΚΑ.
    ((ΑΝ ΔΙΑΛΕΓΑ ΤΟ ΦΕΡΕΤΡΟ ΜΟΥ
    ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΑ ΤΙΠΟΤΑ!
    ΣΕ ΕΝΑ ΣΑΚΙ ΚΑΙ ΜΠΛΟΥΜ....ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ!
    ΝΑ ΜΕ ΦΑΝΕ ΤΑ ΨΑΡΑΚΙΑ!)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΓΑΠΗΤΕ/Η ΑΔΕΡΦΕ/Η 11.33...
    ΑΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΔΑΝΕΙΑ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΤΕ ΚΑΗΚΑΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΓΑΠΗΤΕ/Η ΑΔΕΡΦΕ/Η 12.34...
    Η ΙΕΡΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΥΝΙΣΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΡΙΧΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΩΝΕ ΤΑ ΨΑΡΑΚΙΑ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΤΑΦΗ ΣΤΟ ΧΩΜΑ,ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΛΑΣΤΗΚΑΜΕ,ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΝΑ ΛΙΩΣΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ετσι ειναι...Και οι τελευταιες στιγμες του ανθρώπου δυστυχώς γίνονται αντικειμενο εκμετάλλευσης γιατι δυστυχως δεν αγαπαμε τον συνανθρωπό μας ως εικόνα Θεου αλλα ως πορτοφόλι...Εδω βλεπουμε γονεις να παρατιωνται στα γηροκομεια χρονιαρες μέρες Χριστουγεννα και Πάσχα,δεν υπαρχει αγαπη,οποτε επομενο ειναι να βλεπουμε τα παντα με βαση το τι κοστιζει το καθε τι....Δεν σημαινει φυσικα οτι ο καθενας και ιδιως οι μεγαλυτεροι δεν θα πρέπει να προνοουν και γι αυτη την ωρα...Αλλα δεν μπορει μια τραγωδια να γινεται αντικειμενο εκμεταλλευσης...Σύμφωνοι,πεθαινει πολύς κοσμος καθημερινά,αλλα για τον καθενα που πενθει ειναι η δικη του ωρα,το δικο του πενθος,το δικο του δακρυ,και θα πρεπε απο πλευρας γραφειων κηδειων ,αλλα και απο πλευρας οικειων να υπαρχει πιο πολλη ευαισθησια...Τι να πει κανεις,αγριεψε ο κοσμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος13/1/11 16:32

    ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ .....ΔΙ'ΕΥΧΩΝ....

    ΟΜΩΣ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΑΣΤΕΙΕΥΤΗΚΑ...
    ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΣΤΑ ΓΕΡΟΝΤΙΚΑ...

    ..."ΝΑ ΜΕ ΡΙΞΟΥΝ ΣΤΑ ΘΗΡΙΑ
    ΝΑ ΜΕ ΦΑΝΕ"..,

    ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ...

    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος14/1/11 03:32

    Μoυ είχε κάνει εντύπωση που είχα πάει σε μια κηδεία,είχαν πει στον κόσμο αντι για στέφανα να δώσουν ό,τι θέλουν στο παιδικό χωριό s.o.s.
    Eιδοποίησαν το παιδικό χωριό*ήρθε κάποιος υπεύθυνος με ένα κουτί που έγραφε το κουτι [ΠΑΙΔΙΚΟ ΧΩΡΙΟ ].Kάθησε έξω από την εκκλησία και όποιος ήθελε να δώσει χρήματα του έκοβε απόδειξη όπου και ερχόταν μετά από ΄λίγο στο σπίτι του καθενός χαρτί ευχαριστήριο οτι Τα παιδικά χωριά σας ευχαριστούν για την βοήθεια σας.Όταν τέλειωνε η εξόδιος ακολουθία έφευγε ο υπεύθυνος..Το ίδιο έμαθα αργότερα οτι κάνουν και οι ''ΓΙΑΤΡΟΊ ΧΩΡΊς ΣΎΝΟΡΑ''..Αυτό νομίζω είναι ωραίο γιατί τα στέφανα μετά την κηδεία τα πετούν και είναι πεταμένα λεφτά κατά τη γνώμη μου..
    Από την άλλη όμως με τα στέφανα εργάζονται άνθρωποι εκεί.Η κηδεία αυτή είχε ένα στεφάνι μόνο από τους άμεσους συγγενείς..όλοι οι άλλοι έδωσαν χρήματα στο παιδικό χωριό.Επι πλέον ένα στεφάνι κοστίζει 40 ευρώ.Στο κουτί όμως μπορείς να ρίξεις και 10 ευρώ και 5 ευρώ...και ό,τι θέλεις..είναι και μια πράξη αγάπης αυτή γιατί αντί να πάρεις λουλούδια [μερικοί πάνε ανθοδέσμες]θα δώσεις εκεί τα χρήματα και θα πιάσουν τόπο..
    ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσεις τι λετε?