15 Νοε 2013

* ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ


ΣΗΜΕΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ...

ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ.

20 σχόλια:

  1. Ποιός το λέει ότι σήμερα αρχίζει ο αγώνας????? Η Αγία Παράδοση άλλα μας παρέδωσε. Στο Άγιον Όρος, στην Ορθόδοξη Ρωσία, στην Ορθόδοξη Σερβία, στους Πανάγιους Τόπους και την μητέρα Εκκλησία των Ιεροσολύμων, η Αγία Σαρακαστή Των Χριστουγέννων αρχίζει μετά 13 ημερών. Γιατί λοιπόν γράφεις ότι σήμερα αρχίζει????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΑΕΙ ΤΟ 90% ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ.
      ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΝΗΣΤΕΙΑ ΣΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 13 ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.
      Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ 13 ΜΕΡΕΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/11/13 05:15

      Συμφωνώ απόλυτα με τον " ΔΙ ΕΥΧΩΝ".
      "Εἰς τὴν ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν μας, εὐλαβεῖς χριστιανοί, ἀπὸ τὸν μῆνα Νοέμβριον ἀρχίζομεν νὰ αἰσθανώμεθα μέσα εἰς τὸ προεόρτιον κλῖμα τῶν Χριστουγέννων: Καὶ μὲ τὴν νηστείαν, ποὺ ἀρχίζει τὴν ἑπομένην τῆς ἑορτῆς τοῦ Ἁγίου Φιλίππου,......."
      ”ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ ΑΡ. ΦΥΛ. 1997


















      Διαγραφή
    3. Η απάντησή σου είναι πεπλανημένη οδός, διότι, η ουσία δεν είναι ο προσωπικός αγώνας γενικά και αόριστα, αλλά ο αγώνας μέσα από την Αγία μας παράδοση και τη νομιμότητα που εκφράστηκε εκ πνεύματος Αγίου διά των Αγίων Θεοφόρων Πατέρων ανά τους αιώνες. Έτσι λοιπόν ο λόγος του Αποστόλου Παύλου στον Τιμόθεο:«και εάν δε και τις αθλη, ου στεφανούται εάν μη νομίμως αθλήση ».
      2) Ποιός καθόρισε ότι το επίσημο ορθόδοξο ημερολόγιο είναι το νέο όταν τό νέο Γρηγοριανό (παπικό) ἑορτολόγιο καί ἡμερολόγιο, ἔχουν καταδικαστεῖ ἀπό τρεῖς Πανορθοδόξους Συνόδους ἐπί Πατριάρχου Ἱερεμίου τοῦ Τρανοῦ (1583, 1587, 1593)??
      Επίσης που βρήκες γραμμένο, ότι το πολυπληθές εκφράζει και το ορθό?? Κάτι άλλο μας άφησε ο Χριστός μας, ""Μη φοβού το μικρόν ποίμνιον» εννοώντας πως αυτοί οι λίγοι πιστοί είναι το μικρό ποίμνιο.
      Τέλος εγώ δεν σας ζήτησα άδεια για να αρχίσω μετά 13 ημέρες την σαρακοστή, απλώς κατέθεσα την ένστασή μου περί αγώνα.

      http://www.ecclesiagoc.gr/antiairetika/55-orthodoksi-enimerwsi

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος17/11/13 11:43

      Αγαπητέ Μαρίνε, θα συμβούλευα κάτι και μη ξεχνάς, με αγάπη...Δεν κάνω τον έξυπνο...αλλά καλό θα ήταν κάποια ερωτήματα που έχεις πάνω στην πίστη και στην θρησκεία μας, να τα συζητήσεις με κάποιον ιερέα και δη, με τον πνευματικό σου αν έχεις. Έτσι θα ήσουν σίγουρος ότι οι απαντήσεις που θα σου δώσει θα είναι και ορθές....Κι αυτό, διότι οι δικές μας απαντήσεις, θεωρούνται από εσένα "πεπλανημένες", και δεν σε καλύπτουν,
      Ε.Ο.(θεολόγος)

      Διαγραφή
    5. Αγαπητέ Ε.Ο. να με συγχωρείς εάν σε πίκρανα. Σε ευχαριστώ για την αγάπη σου και για τις συμβουλές σου. Επίτρεψέ μου να σου πώ ότι τα ερωτήματα που καταθέτω είναι για προβληματισμό όλων μας, και έκφραση όλων μας. Αν ξέρει κάποιος κάτι να το καταθέσει, εάν όχι ας σιωπήσει, αυτό θεωρώ ως νόημα για αυτήν την επικοινωνία σε αυτό τον ιστοχώρο.

      Οπωσδήποτε έχω Πνευματικό/εξομολόγο και έχουμε κάνει άπειρες συζητήσεις επί τα φλέγοντα.
      Θα προτιμούσα τέλος να μου απαντήσεις ως θεολόγος που υπογράφεις και να αναιρέσεις την επιχειρηματολογία, που είναι αντλημένη από τις πηγές Του Ταμίου Της Ορθοδοξίας μας. Δεν μπορούμε να προχωρήσουμε Ορθοδόξως εάν δεν κρατάμε τις επιταγές των Αγίων Πατέρων μας. Παρά το ότι ως άνθρωποι είμαστε αμαρτωλοί, όμως η ακρίβεια στα της πίστεως είναι υποχρεωτική. Εσύ ως υπογράφων θεολόγος θα το ξέρεις καλύτερα από όλους μας.
      Υ/Γ Το ότι μπορεί να αποφοίτησες από ένα πανεπιστημιακό τμήμα της θεολογίας δεν σε καθιστά θεολόγο. Θεολόγοι σύμφωνα με τον τέλειο και Άγιο, Θεοίδρυτο Οργανισμό της Αγίας Εκκλησίας με κεφαλή Τον Δεσπότη μας Χριστό, είναι μόνο τρείς. Η Αγία Εκκλησία ανέδειξε νέφυ αγίων μαρτύρων, Οσίων, ασκητών, αλλά Θεολόγους ανέδειξε μόνο τρείς για το ύψιστο, το ακατάληπτο, την τελέια εξ άνωθεν δωρεά και ενοίκησις Του Αγίου Πνεύματος. Βλέπεις πόσο υψηλό είναι; Στην σημερινή δε εποχη της αποστασίας και μεταπατερικής "θεολογίας", πολλοί αυτοονομάζονται θεολόγοι....
      Εύχου να μου δώσει και μένα ο Θεός μετάνοια και αληθή ταπέινωση και να μου ξεριζώσει τα θανατηφόρα πάθη της ψυχής μου. Συγχώρα με

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος17/11/13 23:05

      Αγαπητέ Μαρίνο, θα αναφερθώ μόνο στο δεύτερο σκέλος της απάντησής σου, γιατί στην ιστοσελίδα αυτή δεν είναι δυνατόν να επιχειρηματολογούμε για τόσο σοβαρά θέματα...
      ¨¨Όσον αφορά για το ποιός ονομάζεται "θεολόγος" , θα σου μεταφέρω ένα απόσπασμα από την Βικιπαίδεια, "Θεολόγος μπορεί να χαρακτηριστεί ακαδημαϊκά ο ειδικός στη θεολογία και τη μελέτη των θρησκειών και των θρησκευτικών διδασκαλιών, ο κάτοχος πτυχίου θεολογικής σχολής ή ο μελετητής κλάδων της θεολογίας. Εκκλησιολογικά θεολόγος αποκαλείται αυτός που μεταφέρει το λόγο του Θεού στον κόσμο, όπως για παράδειγμα η Εκκλησία έχει αποδώσει τον τίτλο του Θεολόγου στον Ευαγγελιστή Ιωάννη".
      Τώρα το αν αυτός που ονομάζεται "θεολόγος" είναι σωστός " θεολόγος" αυτό θα ταίριαζε και με τον "ιατρό" , αν είναι πχ. καλός , σωστός ιατρός κτλ. Σ' όλα υπάρχει ένα "εξαρτάται". Παρ' όλα αυτά , ο κάθε "ειδικός" στην κάθε επιστήμη, σίγουρα κάτι ξέρει παραπάνω , πάνω στην δική του επιστήμη από κάποιον που δεν έχει εντρυφίσει καθόλου, σ' αυτήν.
      Σου έγραψα σε παρένθεση την ιδιότητά μου αυτή, όχι για να "παινευτώ" , σίγουρα όχι γι' αυτό, αλλά για να καταλάβεις, ότι ό,τι γράφω, δεν τα γράφω χωρίς υπευθυνότητα, έχω σπουδάσει και συνεχίζω σε ανώτερο επίπεδο να σπουδάζω πάνω σ' αυτή την επιστήμη, αλλά τα γράφω με καλή πρόθεση και πάντα σύμφωνα με τις επιταγές της θρησκείας μας, σύμφωνα με τα λόγια των πατέρων της Εκκλησίας, γι' αυτό άλλωστε βάζω παραπομπές και αναφέρομαι στις πηγές των όσων αναφέρω.
      Χωρίς παρεξηγήσεις γράφονται όλα αυτά, πάντα με αγάπη. Στην ιστοσελίδα αυτή, δεν υπάρχει λόγος να κάνει κανείς τον ΄'εξυπνο"....όλοι ίδιοι είμαστε , αδέλφια, παιδιά του πατέρα Μας.
      Ε.Ο.

      Διαγραφή
    7. Αγαπητέ δεν είναι θέμα εξυπνάδας είναι θέμα Ορθόδοξης τάξης και παράδοσης. Δεν έχουμε δικαίωμά να διαστρεβλώσουμε την Αγία μας Παράδοση, για την οποία οι Προπάτορες μας χύσανε το αίμα τους. Ζούμε σε εποχή αποστασίας και πλάνης με εκατοντάδες αιρέσεις επειδή κάποιοι πήρανε την Αγία Γραφή και την ερμηνεύσανε κατά το δοκούν. Π΄ρεπει όσο ποτέ α΄λλοτε να είμαστε ΑΚΡΙΒΕΙΣ στις τοποθετήσεις και πάντοτε μέσα απο τα Αγιοπατερικά κείμενα.
      Κατόπιν αυτού συγχώρα με δεν αποδέχομαι την βικιπαίδεια ως πηγή για άνληση σε ορθόδοξα θέματα. Αποδέχομαι μόνο τα αγιοπατερικά κείμενα. Έστι κάποτε ότον ζούσε ο Γέρων Παισιος τον επισκέφτηκε και αυτοσυστήθηκε ένας θεολόγος. Τότε μειδίασε ο Γέρωντας και είπε. Μου δίνεις μεγάλη χαρά γιατί σήμερα γνώρισα τον τέταρτο θεολόγο της Εκκλησίας μας, μετά τον Άγιο Ιωάννη, Γρηγόριο, Συμεών. Εκέινος κοκκίνησε κατάλαβε το λάθος του και κούρνιασε σε μία γωνία...
      Επίσης ο Άγιος Εφραίμ ο Σύρος υπογράφει τις επιστολές του ώς "Εγώ ο χαύνος και αμαρτωλός δούλος Ιησού Χριστού".
      Βλέπεις το πνεὐμα των Αγίωψν μας; Το συγκρίνεις με το πνεύμα της εποχής μας;
      Τέλος επίτρεψέ μου να σου πώ ότι η Θεολογία δεν σπουδάζετε, η αληθής Θεολογία χαρίζεται εκ Της Αγίας Τριαδικής Θεότητος αφού πρώτα ο Πιστός γίνει ένοικος στην καρδιά του η Αγία Τριαδική Θεότητα. Μέσα απο αυτήν τη διαδικασία της καθάρσεως ο Πανάγαθος Θεός αποκξαλύπτεται και άρητα ρήματα και σημεία ανατέλουν στην καρδιά του.....
      Εύχου και για μένα καλή μετάνοια

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος19/11/13 15:03

      Aγαπητέ Μαρίνο, μπορεί η Βικιπαίδεια να μη θεωρείται αξιόπιστη πηγή, συμφωνώ σ' αυτό, αλλά εκφράζει ακριβώς αυτό που σημαίνει η λέξη "θεολόγος" .. Συμφωνώ ότι θεολόγοι με την ακριβή έννοια της λέξης ήταν μόνο τρεις. Αλλά στον κόσμο, η έννοια της λέξεως αυτής είναι διαφορετική..Οπότε οι έχοντες πτυχίο της Θεολογικής σχολής ονομάζονται θεολόγοι. Ασχολούνται κι αυτοί με τον λόγο του Κυρίου, με τη θρησκεία μας γενικότερα.
      Ε.Ο.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος19/11/13 04:12

    Αδελφε Μ,εαν αρχισουμε περι πατριου και νεουημερολογιου ,σιγουρα και θα διαπληκτιστουμε αλλα και θα βρουμε λαθη εκατερωθεν.Δεν ξερω,διαφερουμε στις συνοδους....τα ποτηρια του πατριου ειναι καπου εχω μετρησει 12.Πες μου σε παρακαλω σε ποιο Ποτηριο ειναι ΟΚυριος και υστερα ομιλουμε ο,τι θελεις...καταλαβαινεις οτι 12...τα Γ.Ο.Χ ΠΟΤΗΡΙΑ -12 ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΟΔΟΙ;;;ΑΛΛΗΛΟΥΒΡΙΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΟΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΜΕΝΟΙ..ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ Η ΕΝΟΤΗΤΑ;;;ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΥΛΑΣ;;;ΤΟ ΝΑ ΣΧΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ,ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΛΕΓΑΝ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ.ΑΣΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΟΥΝΙΤΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΖΟΥΜΕ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΕΛΕΟΣ ...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΕΛΙΟ.ΕΓΩ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ...ΖΩ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ,ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΕΛΙΟ ΔΙΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΦΕΥΓΕΙ ΘΑ ΤΟΝ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΣΑΝ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΤΟΒΕΡΓΑ.Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ...Η ΚΕΦΑΛΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ...ΕΚΕΙΝΟΣ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΕΙ...ΔΕΝ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΕΙ ΤΟ ΜΕΛΟΣ...ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΔΕΝ ΑΠΟΚΟΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ..ΤΑ ΕΧΩ ΠΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΑΛΟΓΡΑΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΗ ΕΚ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ[ΜΠΛΟΚ ΣΑΛΟΓΡΑΙΑ ΕΑΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ...ΣΑΛΟΓΡΑΙΑ ΕΥΑΝΘΙΑ]...ΕΓΩ ΜΙΛΩ ΠΑΝΤΑ ΕΚ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ...ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΜΙΛΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ...ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ;;;;
    ΓΙΑ ΤΗΝ Ε.Ο ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΟΛΟΓΙΑ....ΘΕΟΛΟΓΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΕΙΣ ΤΟΝ ΑΓ ΙΩΑΝΝΗ [ΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ]-ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΓΡΗΓΟΡΙΟ ΤΟΝ ΘΕΟΛΟΓΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΣΥΜΕΩΝ ΤΟΝ ΝΕΟΘΕΟΛΟΓΟ...ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΚΑΙ Η Ε.Ο
    ΟΜΩΣ,
    Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΕΙ ΔΥΟ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ...ΒΕΒΑΙΑ ΑΤΕΛΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ...ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΣΥ;;;;ΘΥΜΑΣΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΡΟΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΥΕΡΓΕΤΙΝΟ...Ο ΕΝΑΣ ΓΥΡΕΥΕ ΑΒΒΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΩΤΟΥΣΕ''ΑΒΒΑ,ΠΕΣ ΜΟΥ ΛΟΓΟ ΝΑ ΣΩΘΩ;;;ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΛΕΓΕ ''ΠΗΓΑΙΝΕ ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΣΩΖΕΣΑΙ...ΑΛΛΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΡΩΤΟΥΣΕ ΑΛΛΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ''ΑΒΒΑ ΠΕΣ ΛΟΓΟ ΝΑ ΣΩΘΩ;;;,ΤΟΤΕ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥ ΕΛΕΓΕ ''ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΩΣΟΥ,ΝΑ ΔΕΧΕΣΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΡΑΠΙΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΑΙ ΣΩΝΕΣΑΙ''...ΤΟΤΕ ΑΛΛΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΒΡΕΙ ΠΑΡΗΓΟΡΗΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΣΕ ΑΛΛΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΙΝΑ ''ΑΒΒΑ,ΠΕΣ ΜΟΥ ΛΟΓΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΩΦΕΛΗΜΟ;;'' ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΤΟΥΛΕΓΕ ''ΑΓΑΠΗΣΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΦΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΟΥ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΑ ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ ΣΩΖΕΣΑΙ''......ΒΛΕΠΕΙΣ ,ΔΕΝ ΤΑ ΕΛΕΓΕ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ...ΓΙΑΤΙ Ο ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΕΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ,ΘΑ ΠΕΛΑΓΩΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΕΙ...ΑΛΛΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ,ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΕ..ΔΙΟΤΙ ΕΤΣΙ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΣΕ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ.ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ,ΤΟ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑΝ ΜΙΚΡΟ ΛΟΓΟ Η ΕΝΑΝ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ...ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΣΤΡΕΨΕΙ,ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΣΜΕΡΙΝΟΙ ΘΕΟΛΟΓΙ -ΘΟΛΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙΙ ΦΤΑΣΑΜΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ.ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΑΠΛΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΟΣ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ,ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΠΙΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ.Η ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΚΤΡΟΠΗΣ ΠΡΟΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ...ΘΥΜΗΣΟΥ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΝΤΩΝΙΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΤΟΥ ΘΕΟΥ''ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟΣ'' ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΤΟΝ ΜΠΑΛΩΜΑΤΗ ΝΑ ΤΟΥ ΜΑΘΕΙ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑ ΕΛΕΓΑ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ.ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΦΘΑΡΕΙ ΤΟ ΡΑΣΟ ΤΟΥ[ΜΙΛΑΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΑΝ ΦΙΛΟΙ ΕΤΣΙ;;;]ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΗΤΑΝ ΙΣΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΕΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΑΛΟΜΑΤΗ...ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΙΧΕ ΛΙΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΟΝΥΚΛΙΣΙΕΣ...ΚΑΜΜΙΑ ΦΟΡΑ ΟΜΩΣ Ο ΘΕΟΣ ΣΕ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ.καλυτερα λοιπον στην εκκλησια του χριστου και η οποια θα συνελθει με την αιρεση...Ο Θεος δεν εφηνει το καραβι του,παρα εκτος εκκλησιας επειδη η ακριβεια ενω ειναι σημειον αρετης,εγινε ομως η αιτια να χωριστω απο Το δεντρο...Στ λεγω απλα ...αφου ολοι αδελφε μου απλα παιδια ειμαστε ...νεοι,που θελουμε την Βασιλεια των ουρανων παρ'ολο που δεν ειμαστε αξιοι.
    Και παλι να εισαι καλα
    Φιλαδελφα παντα
    Πηνελοπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου, που μου άνοιξες την καρδιά σου. Μου έδωσες μεγάλη χαρά γιατί βγάζεις από μέσα σου όλα αυτά που απασχολούν όλους μας στις μέρες μας. Σε αυτή τη φάση θεωρώ ότι το blog πέτυχε το σκοπό του και εύχομαι Αιωνία η μνήμη και καλό παράδεισο, σε εκείνους που το έστησαν.

      Θέλω όμως να σου πώ μερικά πράγματα γιατί κάπως έτσι σκεφτόμουνα και εγώ πρίν εισέλθω Στην Αγία Εκκλησία Του Χριστού, πατρίου εορτολογίου (ΓΟΧ) το βάζω σε παρένθεση γιατί δεν συμφωνώ με τον όρο.

      1. Γράφεις 12 ποτήρια ΓΟΧ αλλυλουβριζόμενοι και αλληλοαναθεματιζόμενοι. Σου απαντώ ότι δεν έχεις δίκιο διότι ούτε ύβρης ούτε αλληλοαναθεματισμοί υπάρχουν εξ όσων γνωρίζω. Σε παρακαλώ να μου κοινοποιήσεις τα στοιχεία. Υπάρχουν όμως αλληλοκαθαιρέσεις για να ακριβολογούμε στα Της Πίστεως. Όμως σκέψου ότι και ο Άγιος Νεκτάριος ψευδοκαθαιρέθηκε αλλά και ο Μέγας Χρυσορήμονας Χρυσσόστομος από 36 συνεπισκόπους του, για 40 φτιαχτά αμαρτήματα. Και να φανταστείς ότι πρόσφατα αποκαταστήσανε τον Άγιο Νεκτάριο ενώ Τον Άγιο Ιωάννη ακόμη δεν τον αποκαταστήσανε στις ψευδοκαθαιρέσεις. Είναι ο μοναδικός Άγιος στην ιστορία της Αγίας Εκκλησίας μας. Τον εμπόδισε σε τίποτα να αγιάσει; Τον κόψανε Την Θεία Χάρη από τον ομφάλιο λώρο Της Αγίας Εκκλησίας μας; Ασφαλώς όχι. Άρα λοιπόν υπόσταση έχει η νόμιμη καθαἰρεση ενώ δεν έχει υπόσταση η παράνομη, έτσι και με τους ΓΟΧ ψάξε και εσύ να βρείς την αλήθεια όπως αφιέρωσα και εγώ πολλά χρόνια στην έρευνα, χωρίς να έχει τελειωμό, με ντοκουμέντα, έγγραφα, περιοδικά, ανθρώπους που τα ζήσανε και συν Θεώ για να καταλήξω εκεί που είμαι. Υπάρχει αληθώς Αγία Εκκλησία Του Χριστού και αλλοίμονο εάν δεν υπήρχε σύμφωνα με την ρήση και "πύλες Άδου ού.. Λοπόν όπως ψάχνουμε για κοσμικό ιατρό ρωτώντας τον ικανό, έτσι και πολύ περισσότερο για την θεραπέια της ψυχής μας πρέπει να ψάξουμε να είμαστε στην Αγία Εκκλησία Του Χριστού.

      2. Από τη μία λές και παραδέχεσαι ότι "ΑΣΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΟΥΝΙΤΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΖΟΥΜΕ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΕΛΕΟΣ"" και από την άλλη λές ...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΕΛΙΟ"".

      Είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό; Διάβασε τι γράφει ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς και ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής για το ποιά είναι τα θεμέλια σε "αιρετίζων και ουνιτίζων" καθώς εσύ γράφεις.


      3. Το "ΖΩ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ", έχει νόημα μόνο μέσα στην Αγία Εκκλησία Του Χριστού οι Πάσης φύσεως Αιρετικοί και πλανεμένοι δεν ζούν εν Χριστώ, αλλά εν τω σκότει. Και οι Παπικοί και οι Πρωτεστάντες έτσι λένε ότι ζούνε εν Χριστώ.


      4. Οπωσδήποτε η κεφαλή Της Αγίας Εκκλησίας Του Χριστού είναι ο Χριστός μας, όμως εμείς δια της κακής ζωής μας και του κακού αυτεξουσίου, πιθανόν να βρεθούμε και στην αίρεση εάν δεν φυλάξει ο Άγιος Θεός. Ποιός το βλέπει; Έχουμε την καλή προαίρεση να δούμε την αλήθεια; και να ακολουθήσουμε;
      Σε συνέχεια ....

      Διαγραφή
    2. Σε συνέχεια προηγούμενου...
      5. Γράφεις "ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΔΕΝ ΑΠΟΚΟΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ"" και θεωρώ ότι λόγω της κακής χρήσης του αυτεξουσίου (εγωισμός υπερηφάνεια, κοσμικές ηδονές), το μέλος αποκόπτεται από μόνο του. Ο Θεός μας από αγάπη μας έπλασε ελεύθερους να αποφασίσουμε τον δρόμο μας. Όστις θέλει οπίσω μου ελθείν είπε και ξαναλέει ο Χριστός μας καθημερινά μέσα από της προκλήσεις του διαβόλου και των αιρέσεων.


      6. Γράφεις "ΓΙΑ ΤΗΝ Ε.Ο ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΟΛΟΓΙΑ"και μου αποκαλύπτεις ότι είναι γυναίκα, και με κάνει να την θαυμάζω περισσότερο για τον ανδρισμό της να καθομολογεί και να παλεύει για την ψυχή της.


      7. Από την λέξη που γράφεις "Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ... μέχρι και "ΕΙΧΕ ΛΙΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΟΝΥΚΛΙΣΙΕΣ" είναι θέματα που ΔΕΝ αφορούν το δόγμα Της Αγίας Πίστεως, αλλά την πρακτκή πλευρά των αρετών για την σωτηρία μας. Εδώ προυποθέτει ότι είσαι μέσα στην Αγία Εκκλησία Του Χριστού και αγωνίζεσαι για τας αρετάς όπως αγωνίστηκαν οι Άγιοι Πατέρες. Δεν έχει σχέση με τα παραπάνω που συζητάμε περί Ακριβειας στα Της Αγίας Πίστεως.



      8. Γράφεις, ""καλυτερα λοιπον στην εκκλησια του χριστου και η οποια θα συνελθει με την αιρεση"", το οποίο δεν το καταλαβαίνω τι θέλεις να πείς. Δεν έχει σχέση η Εκκλησία Του Χριστού με τις αιρέσεις και εάν εννοείς ότι θα συνέλθει ο νεοημερολογιτισμός και θα αποκοπεί από τον Οικουμενισμό και το ΠΣΕ, και αυτό αναμένεις, σύμφωνα με τις προαγγελίες των "αγωνιζομένων σε χαρτοπόλεμο ποιμένων του νέου εορτολογίου", έχω πάρα πολλά ερωτηματικά για το θέμα. Εγώ βλέπω ότι το πράγμα χειροτερεύει και δεν καλυτερεύει πνευματικά. Όλο και περισσότερα οικουμενιστικά ανοίγματατα δημοσιεύονται, σαν να θέλουν να μας εθίσουν σε μια νέα τάξη πραγμάτων στην εκκλησία. Η Αρχή έγινε με την αλλάγή του εορτολογίου το 1923 όπου οι τότε πιστοί βγήκαν στους δρόμους και φώναζαν "μας φράγκεψαν, μας φράγκεψαν". Σήμερα ουδείς Εκκλησιαστικός Πνευματικός ταγός ασχολείται με το θέμα παρά μόνο σε επίπεδο Πιστών. Τέλος είσαι σίγουρη ότι θα ζείς μέχρι το βράδυ και αναμένεις; Και εάν ο Θεός για κάποιο λόγο μας πάρει αιφνίδια από την Ζωή, τούτη την μέρα και ξεκινάμε να περνάμε τα τελώνεια τι γίνεται; Που είναι ο χρόνος για μετάνοια; Ξέρεις ότι το πρώτο τελώνειο είναι το τελώνεio της Πίστεως; Πως θα το περάσουμε και τι θα πούμε, "να περιμέναμε πότε θα συνέλθει η Εκκλησία από την αίρεσἥ; Ξέρεις τι σημαίνει ΠΣΕ στο οποίο είναι μέλη όλοι οι νεοημερολογίτες εφόσον οι Αρχιερείς είναι μέλη; Διάβασε το καταστατικό ΠΣΕ να δείς σε τι είσαι μέλος. Σκέψου και εκείνο που είπε ο Χριστός μας "Ουδείς δύναται δυσί κυρίοις δουλεύειν" και σκέψου ποιός είναι ο Κύριος που υπηρετεί το ΠΣΕ.

      Αυτές τις σκέψεις έκανα και εγώ αγαπητή μου Πηνελόπη, που σου έυχομαι ολόψυχα να απαντήσεις τον Άλλο "Οδυσσέα σου " που δεν είναι άλλος από Τον Δεσπότη μας Χριστό και την Ουράνια Βασιλεία Του και να Χαίρεσαι και να εφραίνεσαι Αιώνια και Αιώνια.

      Σε ευχαριστώ για την αγάπη σου και την ταπέινωσή σου να μου ανοίξεις την καρδιά σου...

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος21/11/13 14:43

    Αγαπητε Μαρινε,χαιρε εν Κυριω και καλη σαρακοστη.

    Διαβασα το μηνυμα και σε καταλαβαινω απολυτα.Κοιτα,δεν δεχομαι την ταμπελα του μελους του ΠΣΕ και ξερεις γιατι;;; Γιατι ,η Εκκλησια του Χριστου ειναι αγια και εξ ουρανου.....η αγιοτητα της,δεν εξαρταται απο την αμαρτωλοτητα η τις τυχον πλανες των μελων της [ο Διονυσιατης Γρηγοριος]αλλα η ανθιση της εξαρταται απο τα μελη της.Εκκλησια Του Χριστου μπορει και να αποτελειται απο 5-6 καλους εν συνειδησει και εν βιωτη Ορθ.Χριστιανους.Μπορω να στο αποδειξω απο το Ευαγγελιο...ισως μιαν αλλη φορα.Για εμας,η ζωη εν κυριω,δεν εχει σχεση με τα κακοδοξα του Οικουμενισμου.Διοτι εμεις ακολουθουμε Το Πνευμα...αυτο μας διδασκει να μην ασεβουμε και να απορριπτουμε τις πλανες,επειδη Το ιδιο Το Πνευμα ειναι η Αληθεια!Αυτα που ακουμε για τον Οικουμενισμο,ουδωλως μας αγγιζουν.Οι αιρετικοι,δεν εχουν θεση στο τραπεζι του κΥριου και ειναι αποκομμενοι απο την Κεφαλη.Διοτι το καραβι που λεγεται εκκλησια Του Χριστου,δεν εχει αναγκη απο κανενα Βαρθολομαιο.Το Καραβι αυτο,μπορει να μπαζει νερα αλλα ουδεποτε βουλιαζει.Αυτη ειναι η κανονικη Εκκλησια των Αποστολων,με ολη της την Μεγαλοπρεπεια απο αρχης ιδρυσεως της.Εαν διαβασεις τις Επιστολες του Παυλου,μπορεις να βγαλεις συμπερασμα.Ο Κυριος ειναι στο πηδαλιο της Εκκλησιας...και Εκεινος ,οταν συμπληρωθουν οι συνθηκες και ο χρονος,θα φερει τους καταλληλους Γρηγοριους Παλαμαδες,Ιωαν.Δαμασκηνους κ.λπκλπ που θα αναδειξουν την αληθεια και θα ησυχασουν τα αδελφια μας που κατασκανδαλισθηκαν απο την Παναιρεση Του οικουμενισμου...Δεν ειναι δυνατον αδελφε μου,να εχουμε ΜΕΓΑ ΑΡΧΙΕΡΕΑ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΝ και να μην περιμενουμε το ελεος Του ,πολυ δε περισσοτερο την ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ,ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΝ ΑΓΙΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙ,ΕΝ ΕΝΙ ΦΡΟΝΗΜΑΤΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΡΔΙΑ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ,ΣΤΗΝ ΕΙΛΗΚΡΙΝΗ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΓΝΩΣΗ,ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΣ.........+ 1)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Πηνελόπη σε ευχαριστώ για τις ευχές σου και για τον κόπο σου να γράψεις τόσα πολλά για μένα.
      Θα ήθελα να σου απαντήσω στα εξής: A. Γράφεις, "Γιατι ,η Εκκλησια του Χριστου ειναι αγια και εξ ουρανου.....η αγιοτητα της,δεν εξαρταται απο την αμαρτωλοτητα η τις τυχον πλανες των μελων της [ο Διονυσιατης Γρηγοριος]αλλα η ανθιση της εξαρταται απο τα μελη της.Εκκλησια Του Χριστου μπορει και να αποτελειται απο 5-6 καλους εν συνειδησει και εν βιωτη Ορθ.Χριστιανους"",
      ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΑ απόλυτα μαζί σου μόνο στην περίπτωση που εκείνοι οι Επίσκοποι έχουν πλάνες στα της Πίστεως κρυφές και δεν τα κυρήτουν γυμνή την κεφαλή. Εδώ στην πε΄ριπτωση του σήμερα έχουμε Επισκόπους και Αρχιεπισκόπους και εκείνον που αναφέρεις ονομαστικά, που κυρήτουν γυμνή την κεφαλή Αιρετικά φρονήματα και κανείς μα κανείς από το αυτό σώμα στο οποίο είσαι και εσύ δεν τους καθαιρεί.
      Οι Άγιοι Πατέρες βλέποντας τέτοια αιρετικά φρονήματα από επισκόπους συγκαλούσαν συνόδους για να τα επιλύσουν και να ειρηνεύσει η Εκκλησία, ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΟΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟΚΟΠΤΑΝΕ ΤΑ ΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΕΛΗ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ ΤΑ ΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΕΛΗ, (βλ Άρειο) , (βλ Παπισμό το 1054), τι γνώμη έχεις ότι το 1054 σχίσανε την Εκκλησία Του Χριστού Ή (διαζ) την προστατέψανε από τα αιρετικά ζιζάνια, για να κρατήσουν Την Αγία Εκκλησία Του Χριστού καθαρή και αμόλυντη από αιρετικά φρονήματα και μόνο, και όχι από την αναμαρτησία. Αμαρτωλοί είμαστε όλοι αλλά ο Χριστός μας δια τους Αγίους Πατέρες θέλει Την Αγία Του Εκκλησία ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΑΙΡΕΤΙΚΑ ΦΡΟΝΗΜΑΤΑ.
      Εάν ήταν έτσι όπως τα λές εσύ δεν θα είχαμε ούτε Οικουμενικές Σύνοδοι, ούτε Σύμβολο της Πίστεως, ούτε χωρισμό της Δύσης των Λατίνων με την ανατολή των Ορθοδόξων το 1054, παρά θα λέγανε όλοι εντάξει πιστεύουμε και ομολογούμε Ιησούν Χρτιστόν και σωζόμεθα!
      Δεν είναι έτσι όμως αγαπητή μου,


      Διάβασε με προσοχή τον Άγιο Μάξιμο τον ομολογητή, και τους διαλόγους του
      http://www.impantokratoros.gr/maximos-omologitis.el.aspx
      Και δες τι γινεται με τους Επισκόπους με τους οποίους έχεις πλήρη Κοινωνία στο κοινό ποτήριο. Επίσης μας άφησαν οι Άγιοι πατέρες "ο κοινωνός τω ακοινωνήτω ακοινώνητος εστί"", μπορείς λίγο να εμβαθύνεις εδώ?

      http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2013/11/blog-post_4580.html

      https://www.youtube.com/watch?v=ZLT5Oo0KyRI

      https://www.youtube.com/watch?v=1Xyif4m4MdM

      http://logia-tou-aera.blogspot.gr/2013/03/blog-post_9149.html
      Βλέπεις με ποιούς έχεις κοινό ποτήριο, ότι πρεσβεύουν αυτοί πρεσβεύεις και εσύ εφόσον βρίσκεσαι στο αυτό "Σώμα".
      Η θέση των Αγίων ε΄΄ιναι να φεύγει από αυτό το σώμα εφόσον κυρήτονται συχνά αιρετικά φρονήματα. Φεύγοντας από την Εκκλησία εκείνη που μέλη της ανενόχλητοι τα κυρήτουν όχι μόνο δεν σχίζουμε την Εκκλησία αλλά βρίσκουμε Την Αγία Εκκλησία καθαρή και ανόθευτη όπως θέλει ο Χριστός μας. Αυτά για να μην κουράσω.
      Στο μικρό μου αυτό κείμενο θα βρείς όλες τις απαντήσεις και για τις παρακάτω ενστάσεις σου. Δες και πάλι με προσοχή Τον Άγιο Μάξιμο που ονομάστηκε Άτλας Ορθοδοδξίας διότι κράτησε στις πλάτες του Όλη την Αγία πίστη ανόθευτη και καθαρή!!!
      Συγχώρα με και μένα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/11/13 03:26

      Μαρινε,βιαζεσαι! Εγω θα συμφωνησω με ολα αυτα που λεγεις.Οταν το ευαγγελιο μιλα και λεγει...σε παρακαλω πολυ ακουσε με λιγο!
      Θα στα πω περιληπτικα ...

      Στους εχσατουςκαιρους,θα αποστατησουν μερικοι απο την πιστη και θα προσκολληθουν σε παραπλανητικα πνευματα και σε δαιμονικες διδασκαλιες.Τιμ Α`4-1)>>Θα κλεινουν τα αυτια τους στην αληθεια και θα στρεφονται στα παραμυθια.Τιμ Β`4,4-5)>>θα σας εμπαιζουν και ειναι αυτοι που προκαλουν τις διαιρεσεις.ΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ,ΠΡΟΟΔΕΥΕΤΑΙ ΣΤΟ ΘΕΜΕΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΠΙΣΤΗΣ ΣΑΣ....ΙΟΥΔ 1-17)>>Φυλαχθειτε,να μην παρασυρθειτε απο την πλανη.Ιουδ 14-17)>>Φυλαχθειτε απο τους ψευδοπροφητες,θα τους καταλαβαιτε απο τα εργα τους[...]Ματθ 7,15-16)>>παραμεινετεΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΓΝΩΣΗ...ΙΩΑΝ15-6)>>αλλα και στην αγαπη Του Θεου.Ιουδ1-22)>>Ειναι αναγκη,να παρουσιαζονται διαιρεσεις μεταξυ σας ,για να φαινεται και ποιος πιστευει ειληκρινα.Α` Κορ.11-19)>>να γινετε ολο και πιο σταθεροι στην Πιστη.Α`Κορ 15-58)>>τα οπλα που πολεμαμε,δεν ειναι κοσμικα,ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΖΟΥΝ ΟΧΥΡΑ...ΜΕ ΑΥΤΑ ΑΝΑΤΡΕΠΟΥΜΕ ΨΕΥΤΙΚΟΥΣ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΟΡΘΟΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.Β`Κορ 10,4-5)>>>ΟΛΟΙ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΤΟ ΘΕΟ.Α`ΚΟΡ.3-22)>>πολλοι ζουν ΩΣ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ,ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.Φιλπ 3-18)>>γιατι....ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΘΑ ΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ,ΟΤΑΝΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ...................ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ.........ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΙΞΑΜΕ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ. ΕΒΡ 3-14)..
      Ο στερεος θεμελιος λιθος κρατει την αληθεια[η εκκλησια]που εχει τη σφραγιδα ''εγνωρισεν Ο Κυριος τους ιδικους τουΤιμ Β`2-19)>>Ερχεται η οργη του Θεου,κατα των απειθων και ανυποτακτων.Εφ.5-6)>>Ο ΧΡΙΣΤΟΣ,ΑΝ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΥΙΟΣ ΕΜΑΘΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥΤΗΝ ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ.Εβρ5-8)>>Παιδια μου,τωρα εχουν παρουσιαστει πολλοι αντιχριστοι...εσεις εχετε λαβει ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΝΕΤΕ ΣΤΑΘΕΡΟΙ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΓΝΩΣΗ.............................>τοτε θα ειστε και εσεις ενωμενοι με τον ΥΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ πατερα...παραμεινετε ενωμενοι μαζι μου ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΣΑΣ ΕΔΙΔΑΞΕ...Α`Ιωαν 2,18-28).Αναμεσα τους θα λαμπετε σαν αστερια στον κοσμο......>ΜΕΝΟΝΤΑΣ ΣΤΑΘΕΡΟΙ ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΖΩΗ.ΦΙΛ2,15-16)
      Ετσι λοιπον μεινετε σταθεροι στον Κυριο.Φιλ4-1)
      ****
      Ασε λοιπον τι λεγει ο αγιος Μαξιμος...σωστα λεγει αλλα οι συνοδοι γιναν συμφωνως με τα 4 Ευαγγελια .Και,με τον αρειανισμο ,οπως και με ολες τις αιρεσεις χρειαστηκε χρονος Μαρινε...ο αρειανισμος εκανε 150 χρονια για να καραδικαστει,διοτι η εκκλησια εχει μια διαχρονικη υπομονη και ανοχη...αφου ειναι θεραπευτηριο.Κρατα λοιπον αυτα που σου ειπα τεκμηριωμενα και περιμενε για το αποτελεσμα.Οταν δεν περιμενεις,δεν δεικνυεις εμπιστοσυνη στον Κυριο...Εκεινος ειναι στο τιμονι!Χανοντας την πιστη στον πηδαλιουχο,χανεις τα παντα.Δεν εχω να πω τιποτε αλλο
      Με αγαπη αδελφικη *
      Πηνελοπη

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος21/11/13 14:58

    .........
    Συγχρονως ,κανουμε αγωνα κατα του οικουμενισμου,με ολα τα οπλα που μπορουμε[προσευχη-Μυστικη εργασια-ελεγχος των κακοδοξων -εχουμε στειλει επιστολες...καναμε ομολογια κατα του Οικουμενισμου κα]

    Η Εκκλησια δινει μαχες και τις κερδιζει συνελληνα και αδελφε Μαρινο....
    Για το παλαιο ημερολογιο: ο Ιερος χρυσοστομος μας λεγει ''χρονων ακριβεια δεν ηξευρη η του χριστου εκκλησια'' ...και ο Μεγας Βασιλειος μας λεγει πως ουτε οι σχισματικοι εχουν το πνευμα αλλα ουτε και οι αιρετικοι που ειναι εκτος της εκκλησιας θεμελιωμενης απο τον Κυριο.
    Συνεπως,ο,τι και να γινει....μα οτιδηποτε...δεν φευγουμε απο της Του Χριστου την Εκκλησια...δεν ειναι παληκαρι,η εκκλησια Σωματειο που να πει κανεις φευγω...φευγεις;;;που πας;;;Καποιοι εκ της ιεραρχιας τοτε απο υπερηφανεια σηκωσαν παντιερα και εφυγα.Ομως η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ...ΕΙΝΑΙ Η ΝΥΜΦΗ ΤΟΥ...ΕΙΝΑΙ Ο ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ....ΚΕΦΑΛΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ...ΕΚΕΙΝΟΣ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΕΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΑΡΕΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΣΚΕΠΑΖΕΙ ΜΕ ΤΗ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤ ΟΝΟΜΑ ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΛΩΣ .
    ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ,απο την αρχη υπηρχαν αιρεσεις και καταπολεμουνταν οταν ερχοταν ο καταλληλος χρονος.Δεν σηκωνονταν να φυγουνκαι να κανουν ετερα θυσιαστηρια...ετσι ως ελαχε.Παρεμεναν και αγωνιζονταν ως θανατου με εξοριες ,με διωγμους,με βασανιστηρια κλπκλπ.2]....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος21/11/13 15:34

    -------
    Επομενως,μαθαινουμε να περιμενουμε μεσα στην εκκλησια.
    Οι εκ του παλαιου ,εχουν δημιουργησει ετερα θυσιαστηρια περιπου 12.
    Οπως εχω καταλαβει αδελφε,οπως οι αιρετικοι εκτος εκκλησιας[παπικοι,προτεσταντες κλπκλπ]εχουν διαστρεψει την αληθεια της πιστεως,ετσι και οι σχισματικοι εκτος εκκλησιας ,εχουν αποσπασει την αληθεια.Διοτι,μια ειναι η αληθεια.Η αληθεια δεν ειναι κατι...αλλα η αληθεια ειναι ΚΑΠΟΙΟΣ ...Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ***ΑΥΤΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΘΗ....ΑΥΤΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΛΟΙΠΟΝ,ΟΥΤΕ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΤΑΙ...
    ΠΗΓΑΝ ΚΑΠΟΤΕ
    Στον Αγιο Σεραφημ Του Σαρωφ καποιοι ''παλαιοπιστοι''(ΡΩΣΟΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ,οι οποιοι κατα τον 17-18 αιωνα χωρισθηκαν απο την Ορθοδοξη εκκλησια,επειδη η Ιερα Συνοδος με την πρωτοβουλια του πατριαρχου ΜΟΣΧΑΣ ΝΙΚΩΝΟΣ,εκανε ορισμενες τροποποιησεις στα βιβλια της λαατρειας)και πηγαν να ρωτησουν τον μπατουσκα εαν εκαναν καλα που φυγαν .Εκεινος τους ειπε''Φυριστε στην ορθοδοξη Εκκλησια! Αυτη εχει ολη τη δυναμη και τη Δοξα Του Θεου....ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΣΑΝ ΚΑΡΑΒΙ ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΟ ΠΗΔΑΛΙΟ....ΣΤΟ ΠΗΔΑΛΙΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ.Η δικη σας εκκλησια,ειναι μια βαρκουλα [προσεξε τι λεει..]δεμενη στο καραβι ...πλεει και κλυδωνιζεται και αυτη απο τα κυματα.
    Οι πιστοι στο καραβι,λογω των αμαρτιων τους ,οταν μπαζει νερα το καραβι παρασυρονται και χανονται εξ αιτιας της αδυναμιας τους....μερικοι δε επιπλεουν με κοπο μπας και σωθουν....ΕΣΕΙΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΛΕΕΤΕ ΜΕ ΜΙΑ ΒΑΡΚΟΥΛΑ ΠΩΣ ΘΑ ΣΩΘΕΙΤΕ;;;;;;;;;;;;;;;
    ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΣΑΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΙΜΟΝΙΕΡΗ;;;;;;;;;;;;;
    -----
    Ελπιζω να καταλαβες χοντρικα πως εαν εμεις που ειμαστε στην εκκλησια δυσκολα θα σωθουμε,ποσω μαλλον οιθ εκτος της Του χριστου Εκκλησιας...και για αυτο μιλησα πιο πανω για Θεμελιο...
    Διοτι στην εκκλησια Του χριστου πεζει ρολο Το Αγιον Πνευμα...εκει λοιπον που ειναι το Πνευμα ειναι και η αληθεια .................αφου,το πνευμα ειναι η αληθεια...και το πνευμα το εδωσε ο Κυριος ως εγγυηση σε εμας απο την Βαπτιση μας στην εκκλησια Του Χριστου και των Αποστολων,ανεξαρτητως εαν το ακολουθουμε η οχι.Διοτι,αφηνει την ελευθερια Ο Κυριος μας να αγωνιστουμε καινα καλλιεργησουμε τις αρετες και να γινουμε αγιοι με ΤΗ ΧΑΡΗ του Θεου....κατα Χαριν....[ετσι;]Τωρα εαν εμεις καταφρονησουμε τη σωτηρια μας και δεν αγωνιστουμε λογω της παρεκλισεως μας σε αμαρτωλες ιστοριες η πλανηθουμε απο ταγους πλανεμενους και αιρετικους...αυτο ουδολως επιρρεαζει τη Χαρη Του Θεου να τη δωσει εκει που υπαρχει ταπεινωση,καλη προαιρεση και ζηλος για αγωνα και αανωδο στα ορη τα υψηλα.
    Μπορω να σου το αποδειξω και μεσα απο το Ευαγγελιο,βασει του οποιου θα κριθουμε την ημερα της Κρισεως....και δεν θα επιρρεαζομουν καθολου μα καθολου,απο καποιους ιερεις που ορθοτομουν μεν αλλα η χαρη εχει πεταξει......[''']
    Δεν μπορω να πω κατι αλλο
    Ε,ευχαριστω που με ακουσες!γνωριζω τις ενστασεις σου...τις ξερω και απο τη Σαλογραια που μου τις λεγει...αλλα εγω δεν ξερω ,παρα αυτο που μου λεγει το ευαγγελιο ,οι συνοδοι και η αγιοπατερικη διδασκαλια.
    Το να σχισει κανεις την εκκλησια ειναι χειροτερο απο την αιρεση,μας λεν οι πατερες.
    Καλο βραδυ
    Και τα λεμε και παλι....πηνελοπη/////3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος25/11/13 18:16

    Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω και φυσικά να μου απαντήσετε με ειλικρίνεια..

    1. Ποιο είναι το κανονικό ημερολόγιο.?

    2. Ο Χριστός όταν ήρθε στην γη ήταν με το παλιό ημερολόγιο?

    3. Αφού τα πιστεύω είναι τα ίδια και το μόνο ποΥ αλλάζει είναι η ημερομηνίες γιατί τους λένε αιρετικούς?

    4.Γιατί μνημονεύουν τον Βαρθολομαίο??

    Και 5. Αφού όλοι γνωρίζουμε ποιος ήταν ο λόγος που άλλαξε το ημερολόγιο γιατί δεν κοιτάμε να γυρίσουμε στο παλιό αφού με εκείνο ήρθε ο Χριστός και με εκείνο βγήκαν τα γραφόμενα.??? Σοφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΟΙ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΟΙ ΚΑΘΟΛΙΚΟΙ.
      ΑΓΑΠΗΤΕ/Η ΣΟΦ. ΔΕΝ ΘΑ ΚΡΙΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΚΡΙΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΣΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ.
      ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ.

      Διαγραφή
    2. Θα παρακαλούσα πάρα πολύ, γράψε μας αναλυτικά, για ποιά θα κριθούμε και για ποιά δεν θα κριθούμε στην Δευτέρα Παρουσία!
      Για να γίνει μία κουβεντούλα με τη βοήθεια των συγγραμάτων των Αγίων Πατέρων!
      Θα παρακαλούσα επίσης και για την συνδρομή της Ε.Ο. που σπουδάζει την Θεολογία!

      Διαγραφή

Εσεις τι λετε?