ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΥΝΑΜΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΩΤΗΡΑ TΩΝ ΨΥΧΩΝ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ,ΠΑΤΕΡΙΚΕΣ ΓΝΩΜΕΣ,ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ,ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ...ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΦΩΤΙΖΕΙ Ο ΘΕΟΣ.
16 Φεβ 2015
* ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ
ΕΠΕΙΔΗ ΧΘΕΣ ΗΤΑΝ Η ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΕΩ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΤΙΣ ΣΑΡΚΕΣ ΤΩΝ ΑΔΕΡΦΩΝ ΜΑΣ.
ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΦΑΜΕ ΚΡΕΑΤΙΚΑ ΠΑΡΑ ΝΑ ΦΑΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΑ.
Δεν θα συμφωνήσω με την ''θεραπευτική'' που αποδίδει ο Διευχών. Όλοι λίγο ή και περισσότερο ''τρώμε τις σάρκες των συνανθρώπων μας'' με την κατάκριση. Η θεραπευτική του πάθους της κατάκρισης είναι το Πετραχείλι του Ορθοδόξου Πνευματικού, και ο Πνευματικός αγώνας και όχι η κατάλυση της νηστείας της Τυρινής. Ἢ διδαχή των Αγίων Πατέρων είναι καταλυτική και ξεκάθαρη. Καταλύοντας κρέας την εβδομάδα της Τυρινής μοιάζουμε τον Αδάμ στην παρακοή, διότι και εκείνου του δόθηκε η εντολή, να φάει απ' όλα εκτός από ένα. Συνεχίζουν οι πατέρες και λένε όπως ο Αδάμ δια της παρακοής εξορίστηκε από τον παράδεισο, έτσι και ο Χριστιανός που θα καταλύσει κρέας την εβδομάδα της Τυρινής δεν θα κερδίσει τον Παράδεισο.
Αγαπητέ, δεν είμαι εγώ κριτής, ούτε αποφαινομαι ποιός θα πάει στην κόλαση. Εγώ παρέθεσα τον Λόγο των Αγίων, και πιστεύω ακράδαντα ότι ο Λόγος των Αγίων είναι εκ Πνεύματος Αγίου. Χριστιανός όμως που εργάζεται την σωτηρία του, καταρχήν σέβεται τον Θείο Νόμο, και κατά δεύτερον δεν θα αθετήσει αβασάνιστα τις εντολές. Θα το παλέψει. Εάν πέσει, να έχει επίγνωση της πτώσης για να ξανασηκωθεί. Άρα λοιπόν λέγοντας οι Πατέρες ότι όποιος φάει κρέας της Τυρινης μοιάζει με την Αδάμ την παρακοή και την καταδίκη του, ίσως μας φέρουν σε συναίσθηση και δεν πάμε να φάμε σουβλάκια. Οι Άγιοι Πατέρες θέσπισαν τις νηστείες για τα πάθη μας και όχι για άλλους λόγους. Αν τώρα φτάνουμε δε σημείο να θεωρούμε παροχημενες τις διδασκαλίες των Αγίων, είμαστε κοντά στο χείλος της καταστροφής. Να μην αναρωτιόμαστε μετά, γιατί τόσο πολύς πόνος στον κόσμο.
Δεν θα συμφωνήσω με την ''θεραπευτική'' που αποδίδει ο Διευχών. Όλοι λίγο ή και περισσότερο ''τρώμε τις σάρκες των συνανθρώπων μας'' με την κατάκριση. Η θεραπευτική του πάθους της κατάκρισης είναι το Πετραχείλι του Ορθοδόξου Πνευματικού, και ο Πνευματικός αγώνας και όχι η κατάλυση της νηστείας της Τυρινής. Ἢ διδαχή των Αγίων Πατέρων είναι καταλυτική και ξεκάθαρη. Καταλύοντας κρέας την εβδομάδα της Τυρινής μοιάζουμε τον Αδάμ στην παρακοή, διότι και εκείνου του δόθηκε η εντολή, να φάει απ' όλα εκτός από ένα. Συνεχίζουν οι πατέρες και λένε όπως ο Αδάμ δια της παρακοής εξορίστηκε από τον παράδεισο, έτσι και ο Χριστιανός που θα καταλύσει κρέας την εβδομάδα της Τυρινής δεν θα κερδίσει τον Παράδεισο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΗΛΑΔΗ ΟΠΟΙΟΣ ΦΑΕΙ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΤΥΡΙΝΗΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΕΤΣΙ;
ΔιαγραφήΑΛΗΘΕΙΑ,ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΑΡΙΝΕ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΑΥΤΟ;
Αγαπητέ, δεν είμαι εγώ κριτής, ούτε αποφαινομαι ποιός θα πάει στην κόλαση. Εγώ παρέθεσα τον Λόγο των Αγίων, και πιστεύω ακράδαντα ότι ο Λόγος των Αγίων είναι εκ Πνεύματος Αγίου.
ΔιαγραφήΧριστιανός όμως που εργάζεται την σωτηρία του, καταρχήν σέβεται τον Θείο Νόμο, και κατά δεύτερον δεν θα αθετήσει αβασάνιστα τις εντολές. Θα το παλέψει. Εάν πέσει, να έχει επίγνωση της πτώσης για να ξανασηκωθεί. Άρα λοιπόν λέγοντας οι Πατέρες ότι όποιος φάει κρέας της Τυρινης μοιάζει με την Αδάμ την παρακοή και την καταδίκη του, ίσως μας φέρουν σε συναίσθηση και δεν πάμε να φάμε σουβλάκια.
Οι Άγιοι Πατέρες θέσπισαν τις νηστείες για τα πάθη μας και όχι για άλλους λόγους. Αν τώρα φτάνουμε δε σημείο να θεωρούμε παροχημενες τις διδασκαλίες των Αγίων, είμαστε κοντά στο χείλος της καταστροφής. Να μην αναρωτιόμαστε μετά, γιατί τόσο πολύς πόνος στον κόσμο.
ΑΛΛΟ ΚΡΙΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΛΟ ΚΑΤΑΚΡΙΣΗ,
ΑΛΛΟ ΔΙΑΚΡΙΣΗ
ΑΛΛΟ ΝΟΥΘΕΣΙΑ
ΑΛΛΟ ΘΕΣΗ
ΑΛΛΟ ΠΡΟΘΕΣΗ
ΑΛΛΟ ΚΑΤΑΘΕΣΗ
ΑΛΛΟ ΑΠΟΛΟΓΙΑ
ΑΛΛΟ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ
ΑΛΛΟ ΚΟΡΟΙΔΙΑ
ΑΛΛΟ ΜΙΣΟΣ
ΑΛΛΟ ΖΗΛΙΑ
ΑΛΛΟ ΑΣΥΝΕΝΟΗΣΙΑ
Αλλο συνενοηση
ΑΛΛΟ ΕΙΜΑΙ ΤΡΕΛΟΣ
ΑΛΛΟ ΤΟ ΠΑΙΖΩ ΤΡΕΛΟΣ.
ΔΙΕΥΧΩΝ ΜΠΡΑΒΟ.
Συμφωνώ με την ανάρτηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνω με τον Μαρινο, ας κοψουμε σιγα σιγα το κρεας και ισως να κοψουμε και την κατακριση. Απο την γαστριμαργια ξεκινανε ολα τα κακα. Γρηγορης.
ΑπάντησηΔιαγραφή