4 Ιουλ 2012

* ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΙΑΣΑΝ ΟΙ ΖΕΣΤΕΣ...

ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΟΧΗ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΑΝΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΠΙΣΩ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΙΣ ΚΑΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΟΣ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΟΛΛΟΙ  ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΠΟΥ ΑΦΗΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.
ΒΛΕΠΕΤΕ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ,ΜΟΝΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ,ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ,ΤΙΣ ΠΑΡΕΕΣ.

ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΣΤΟ ΔΙ΄ΕΥΧΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ.
ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ ΜΕ ΚΑΤΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟ.

ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΜΑΣ ΘΑ ΤΙΣ ΓΕΜΙΣΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΨΗΛΑ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ.
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΘΑΛΑΣΣΕΣ Η' ΒΟΥΝΑ.
ΜΑΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΘΑΥΜΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΛΑΣΤΗ ΜΑΣ.

ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΤΕ ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ.

Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος5/7/12 08:12

    Και εμένα όλοι με ρωτάνε αν θα πάω διακοπές.
    Δεν θα πάω πουθενά, αλλά δεν με πειράζει.
    Έχω την υγεία μου και την οικογενειά μου και αυτό μου αρκεί.
    Με μπάρμπεκιου, καλούς φίλους και δροσερό καφεδάκι περνάει όμορφα το καλοκαίρι.
    Αλήθεια, χρειάζεται κάτι παραπάνω για να νιώσεις αληθινά ευτυχισμένος;
    Βάγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσεις τι λετε?