2 Ιαν 2013

* ΣΠΑΝΙΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ


«Δεν μου άρεσε ο τρόπος της ζωής μου. Δεν με οδηγούσε κάπου. Δεν με άφηνε να προοδεύσω. Άλλοι πάνε σε ψυχολόγο, αλλά εγώ δεν τους πιστεύω και έτσι πήγα σε πνευματικό. Για να εμπιστευτείς τον ψυχισμό σου, πρέπει να βρεις τον κατάλληλο πνευματικό. Ο πατέρας ..….. μου άλλαξε όλη μου τη ζωή, βάζοντάς με στη διαδικασία να γίνω καλύτερος άνθρωπος, να αποβάλω το «εγώ» μου. Μέχρι τότε θεωρούσα ότι όλα τα κάνω καλά και δεν σκεφτόμουν τίποτε άλλο πέρα από μένα. Παλιά ήθελα να κάνω λεφτά, να γίνω πλούσιος. Σήμερα θέλω να είμαι αξιοπρεπής και να βγάζω τόσα όσα χρειάζονται για να ζήσω. Ο μόνος που μπορεί να θεραπεύσει την ψυχή του ανθρώπου είναι ο Θεός και εν συνεχεία ένας καλός πνευματικός. Μία φορά το χρόνο επισκέπτομαι το Άγιον Όρος για να προσευχηθώ και να ηρεμήσω».


Αυτά τα όμορφα δήλωσε ένας 29χρονος ηθοποιός.
Ένα μοντέρνο παιδί, που πρωταγωνιστεί σε σίριαλ της τηλεόρασης, γεύτηκε την δημοσιότητα και όμως κάτι άλλο άγγιξε την ψυχή του.


Β.Ζ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσεις τι λετε?