16 Ιουν 2009

* ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ?

Ένας βασιλιάς πέρασε επίσημα από ένα έρημο λόγγο.
Εκεί είδε ένα φτωχό άνθρωπο πού έβοσκε λίγα προβατα.
Και απόρησε.
Γιατί τον είδε ήρεμο και ειρηνικό.
Ρωτάει λοιπόν ό βασιλιάς:
-Πώς είσαι ήρεμος και ειρηνικός, ζώντας και δουλεύοντας σε τέτοια άγρια μέρη ;
Τι κερδίζεις από την δουλειά σου;
Ό βασιλιάς τα έβλεπε όλα με κριτήριο ένα υλικό κέρδος!
Απάντησε ο τσοπάνης:
Ότι και συ με την δική σου, βασιλιά μου!
Απόρησε πάλι ο βασιλιάς και ζήτησε εξηγήσεις:
-Μα ξέρεις τι λες, καλέ μου άνθρωπε ;
Ξέρεις τι κερδίζω εγώ;
Απάντησε ο τσοπάνης:
-Το μεγαλύτερο πού μπορείς και συ, να κερδίσεις, βασιλιά μου, είναι να πας στον παράδεισο, αν κάνεις έργα καλά.
Γιατί, αν δεν φροντίζεις να κάνεις καλά έργα, θα πας και συ στην κόλαση!
Το ίδιο και εγώ με την δική μου δουλειά!
Μπορείς να μου ειπείς τι περισσότερο μπορείς να κερδίσεις συ στην ζωή σου από έμενα;
Τα λόγια του φτωχού τσοπάνη ξύπνησαν τον βασιλιά.
Και τον έκαναν να σκέπτεται πιο καλά.
Θα κάνουν τάχα το ίδιο και σε μας;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσεις τι λετε?