29 Σεπ 2010

* ΘΕΛΩ ΑΝΤΡΑ!!!

ΘΕΕ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΕΝΑΝ ΑΝΤΡΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ,Ε ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ...

Μαλιστα.
Προσευχομαστε στον Θεο να μας στειλει και αντρα,και γυναικα για να παντρευτουμε και να κανουμε οικογενεια.
Συνεχιζουμε να προσευχομαστε,μερικες φορες ριχνουμε και μερικα δακρυα μηπως και μας λυπηθει ο Θεος και μας ...
στειλει επιτελους τον συντροφο της ζωης μας.
Βλεπουμε δεν γινετε τιποτε,περιμενουμε μερες...εβδομαδες...μηνες...χρονια...αλλα τιποτε ο Θεος.
Μαλλον κουφος ειναι,σκεφτομαστε.
Κουφος ο Θεος?
Γινετε ο Πλαστης των παντων και δημιουργος μας να ειναι κουφος?
Μα αυτος ειναι παντογνωστης και καρδιογνωστης,πως ειναι δυνατον να μην γνωριζει τις αναγκες μας?
Δηλαδη εμεις θελουμε,οταν του ζητησουμε κατι,να μας το δωσει αμεσως....
Για να δουμε ομως καλυτερα την κατασταση.
Εμεις ειμαστε συνεπεις στις υποχρεωσεις μας σαν Βαπτισμενοι και Μυρωμενοι Ορθοδοξοι Χριστιανοι που ειμαστε,απεναντι στον Θεο?
Μηπως κανουμε του κεφαλιου μας και μας φταιει μετα ο Θεος?

Ξερει πολυ καλα ο Θεος την κατασταση και τις αναγκες του καθενος μας.
Δεν θα του πουμε εμεις τι να κανει και πως να το κανει.
Αν και εχουμε γινει κριτες των παντων,δεν εχουμε αφησει τιποτε και κανεναν χωρις να τον κατακρινουμε.
Και τολμαμε να λεμε κιολας οτι εμεις ειμαστε οι κριτες εδω στην γη,και οτι στον ουρανο ας κρινει ο Θεος.
Εχουμε και ετοιμη την δικαιολογια δηλαδη.

ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΘΕΟ.
ΜΗΝ ΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΛΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΟΡΟΥΣ.
Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΡΔΙΟΓΝΩΣΤΗΣ,ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΩΡΑ.

ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΟ!!!

Δευτερη μερα της εβδομαδος σημερα Δευτερα.
Ας μας φωτιζει ο Θεος.

27 σχόλια:

  1. Ανώνυμος29/9/10 17:15

    ΑΝ ΠΩ ΣΤΟ ΘΕΟ ΝΑ ΜΟΥ ΒΡΕΙ ΣΥΖΥΓΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΝ ΤΟΝ ΒΡΩ ΜΟΝΗ ΜΟΥ;ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΜΟΥ.ΖΑΦΕΙΡΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεννηθείτω το θέλημά σου, ... συνηθίζουμε να λέμε
    Γεννηθείτω το θέλημά μου,....συνήθως πράττουμε.
    Μυστήριο η Αγάπη του και ξέρει μυστικά να μας δίνει, όταν πρέπει σε μια στιγμή, αυτό που εμείς μπορεί να αναζητούμε χρόνια, χωρίς αποτέλεσμα.
    Η έχουμε πίστη ή όχι. Μέση οδός δεν υπάρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΓΑΠΗΤΗ ΖΑΦΕΙΡΟΥΛΑ...
    ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΙΟΥ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ.
    ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΓΑΠΗΤΕ/Η BORNGR...
    ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΤΕ.
    ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΚΥΛΟ ΧΟΡΤΑΤΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ.
    ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΜΑΜΩΝΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος30/9/10 01:03

    ΔΗΛΑΔΗ ΘΑΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Ο ΓΑΜΟΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΡΩ ΜΟΝΗ ΜΟΥ;Η ΞΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΕ Μ ΠΡΟΞΕΝΙΩ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΑ ΠΑΝΔΕΙΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΤΗΣ.ΖΑΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος30/9/10 01:26

    Καλημέρα!Αν πει κανείς ''Κύριε,θέλω να τακτοποιηθώ και εγω να φτιάξω την οικογένειά μου..ειμαι σε κατάλληλη ηλικία...σε παρακαλώ στείλε έναν καλό χριστιανό σε παρακαλώ ...''[βάζεις μπροστάρη τον θεό στη ζωή σου και εκείνος σου στέλνει ανάλογα]--Αν πάλι πεις ''θεία,εξαδέλφη,γειτόνισσα θέλω να παντρευτώ αλλά δεν βρίσκω άνθρωπο καλό'' και αυτοί προθυμοποιηθούν να σου βρουν ,αυτός μπορει να είναι καλός άνθρωπος αλλά ΄μπορεί και οχι--Αν πάλι τον βρείς μόνη σου χωρίς να γνωρίζεις την οικογένειά του πάλι είναι αμφιβολο τι άνθρωπος είναι αυτός ---Και στις τρεις περιπτώσεις δεν προκειται να αποφύγεις θλίψεις ,βάσανα και στενοχώριες διότι και στις τρεις περιπτώσεις πρέπει κανείς να κάνει υπομονή διότι ο άλλος είναι η σωτηρία σου και με αυτόν σώνεσαι ειτε καλός ..είτε κακός--πάντος αυτό που γινόταν παλαιά που έπρεπε να γνωρίζει κανείς [περίπου] την οικογένεια με βρίσκει συνφωνη αλλά σήμερα που να βρει κανεις καλή οικογένεια που να τη δείχνουν με το δάχτυλο οι περισσότεροι χωρισμένοι είναι δυστυχώς!!!πην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος2/10/10 12:39

    ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
    -ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΔΩΣΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ...

    ΛΕΤΕ ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ,ΖΑΦ+ΠΗΝ
    ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ
    ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ-ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ?
    ΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ
    ΑΣ ΛΕΜΕ -ΓΕΝΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ
    ΚΑΙ ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΚΥΡΙΕ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΑΝΤΕΞΩ ΟΤΙ ΕΣΥ ΘΕΛΕΙΣ...
    ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ...
    ΜΑΡΤΥΡΙΟ-ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ-ΘΛΙΨΗ-ΑΣΘΕΝΕΙΑ/ΕΣ
    "ΘΑΝΑΤΟΥΣ"ΑΠΩΛΕΙΕΣ....

    ΟΣΟΙ ΠΑΝΤΡΕΥΟΝΤΑΙ
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΗ ΑΓΑΠΗ
    ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΤΑΝΕ ΧΑΛΚΟΜΑΝΙΑ ΚΑΤΩ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΤΟΥΣ
    ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΠΑΝΤΑ
    ΝΑΝΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ!
    ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ,,,

    ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΓΑΠΗ ΤΟ ΖΕΥΓΟΣ
    ΧΩΡΙΖΕΙ-ΔΙΟΤΙ Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΤΑ ΔΙΑΛΥΕΙ ΟΛΑ.

    Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΦΥΛΑΕΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΟΛΕΣ.
    ΑΜΗΝ+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΓΑΠΗΤΕ/Η ΑΝΩΝΥΜΕ/Η 12.39...
    Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ.
    ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ...ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΖΗΜΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος2/10/10 12:52

    ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.
    ΤΟ εγω-καταστρεφει.
    το εμεις-χτιζει.
    το εσυ πρωτα-ομορφαινει και δινει χαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος3/10/10 16:03

    Οταν οι ταλαιπωρίες, οι ατυχίες, οι αρρώστιες και η μοναξιά πρώτα από όλα, σου έχουν χτυπήσει την πόρτα τότε εννοείται ότι θα ζητήσεις από τον Θεό να σε βοηθήσει να έρθει στο δρόμο σου ένας καλός άνθρωπος. Οταν δεν έχετε ζήσει την μοναξιά από οικογένεια, συγγενείς, φίλους τότε δεν είστε σε θέση να συμβουλεύετε!!! Είναι άγριο πράγμα η μοναξιά και εννοείται ότι θα προσευχηθείς ΚΑΙ για αυτό το θέμα!!!!! Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος4/10/10 12:59

    ΑΝΩΝΥΜΕ ΤΩΝ 16.03 3/10/10

    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΜΟΝΑΞΙΑ?!
    εγω η ελαχιστη που σου μιλαω
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
    ΜΗΤΕ μαμα-μητε μπαμπα -μητε μενω με κανεναν να με ταιζει και να με ποτιζει και να με χαρτζιλικωνει.
    ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΑΣΘΕΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΗ.
    ΟΜΩΣ...
    ΠΟΤΕΕΕΕ ΔΕΝ ΕΝΙΩΣΑ ΜΟΝΑΞΙΑ.
    ΔΙΟΤΙ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.
    πχ.βλεπω ανθρωπους γυρω μου που πονανε πολυ
    και ειναι στο σκοταδι
    και το μονο που θελω ειναι να τους δωσω μια μικρη εικονιτσα,ενα ,μικρο προσευχηταρι-το βιο των αγιων του καθενος,να μιλησω λιγακι μαζι τους
    και να νιωσουν πως δεν ειναι μονοι τους.

    ΑΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
    ΤΟ ΕΓΩ ΜΑΣ
    ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΥΡΘΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ
    ΣΥΜΠΑΣΧΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ
    ΚΛΑΙΓΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ
    ΠΟΝΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ
    ΤΟΤΕ ΞΕΧΝΑΜΕ το εγω μας
    και βλεπουμε πωσ δεν υφισταται καμια μοναξια.

    δοκιμασε να πονεσεις με τον καθε διπλανο σου
    και τοτε θα δεις πωσ θα νιωσεις διαφορετικα...

    ξερεις ποσες φορες περασα Πασχα και Χριστουγεννα ολομοναχη?
    κι ομως πηγα στα νοσοκομεια μια βολτα
    και μοιρασα εικονιτσες,και ολοι με χαρα περιμεναν μια ελπιδα....
    δοκιμασε
    και θα δεις...
    κι αν δεν μπορεισ να σηκωθεις απο το κρεββατι
    κανε κομποσχοινι για καθε ψυχη που χρειαζεται στηριξη!
    θα νιωσεις χαρα παραδεισενια...

    ΤΕΛΟΣ+ΤΟ ΘΕΩ ΔΟΞΑ.
    ΑΜΗΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΓΑΠΗΤΗ ΖΑΦΕΙΡΟΥΛΑ 1.03...
    ΠΑΝΤΟΤΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΝΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΠΡΩΤΑ.
    ΑΥΤΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ.
    ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΩΣ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΓΑΠΗΤΗ ΠΗΝΕΛΟΠΗ...
    ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
    ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΑΜΕ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΓΑΠΗΤΕ/Η ΑΝΩΝΥΜΕ/Η 16.03...
    ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΑΚΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΝΑΞΙΑ...ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΘΕΟ ΑΥΤΟΙ ΝΙΩΘΟΥΝ ΜΟΝΟΙ.
    ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΙΣΤΗ ΑΚΛΟΝΗΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΜΟΝΟΙ.
    ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΕ Ο ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΑΣ.
    ΔΕΝ ΝΙΩΘΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΓΑΠΗΤΗ ΑΓΑΠΗ...
    ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΤΕ,ΑΝ ΚΟΙΤΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ.
    ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΣΤΗ ΔΥΝΑΤΗ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ.
    ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΙ ΠΟΤΕ,ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος9/10/10 02:26

    ΑΓΑΠΗΤΗ 4/10/10 12:59

    ΟΙ ΑΝΡΘΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΛΟΓΩ ΙΔΙΟΣΥΓΚΡΑΣΙΑΣ, ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΘΕΛΗΜΑΤΟΣ ΘΕΟΥ. ΑΛΛΟΣ "ΠΕΦΤΕΙ" ΣΕ ΟΛΙΓΟΠΙΣΤΙΑ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ, ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΠΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟΙ. ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΟΝΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΛΙΓΟΠΙΣΤΟΥΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ "ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ"???
    ΠΙΘΑΝΟΝ ΚΑΠΟΥ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ, ΝΑ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΑΝ ΠΡΑΤΤΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙΣ Ή ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ. Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ: ΟΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΥΧΙΕΜΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΡΕΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΕΣΥ!!!
    ΑΝ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΣΥΜΠΑΣΧΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΝΕΜΕΝΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑΓΑΠΗΤΕ/Η ΑΝΩΝΥΜΕ/Η 2.26...
    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΓΡΑΨΑΤΕ.
    ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΠΡΟΣΟΧΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αγαπητή Ζαφειρούλα ή Ανώνυμος 9/10/10 02:26,
    συμφωνώ και επαυξάνω μαζί σου. Οι αρετέσ μας, πολλές φορέσ δεν είναι δικέσ μας, αλλά τάλαντα του Θεού (δηλαδή θέματα καθαρά ιδιοσυγκρασίασ, χαρακτήρα και περιβάλλοντοσ). Πόσα δισεκαττομύρια άνθρωποι δεν είναι ορθόδοξοι Χριστιανοί αλλά ποτέ δεν νιώθουν μοναξιά κτλ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπητέ Ανώνυμε 9/10/10 02:26,
    Συμφωνώ και επαυξάνω μαζί σου! Πόσα και πόσα δισεκατομμύρια άνθρωποι έχουν ζήσει σ΄αυτή τη γη που δεν ήταν και δεν είναι καν Χριστιανοί και δεν ένιωσαν ποτέ τους μοναξιά κτλ.? Δηλαδή αυτούς καθαρά ο βίος τους ήταν και θεάρεστος? Είναι όλα τάλαντα από το Θεό! Και ο ιδιοσυγκρασία και ο χαρακτήρας, ακόμα και η νοημοσύνη… Άρα ας μην παίρνουν τόσο εύκολα αέρα τα μυαλά μας. Δεν έχουμε έτσι εύκολα δικές μας αρετές. Καθαρά καμουφλαρισμένο εγωισμό έχουμε και υποτιμούμε όλους τους άλλους…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος18/1/16 08:58

    Πως θα καταλάβω πιος είναι Στελλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος26/3/16 06:58

    θελω και εγω μια συντροφο, το θελω απο τοτε που ημουνα εφηβος , ακομα ειμαι μονος μου , κοντα 40 , προσευχομαι να μου στειλει η παναγια μια συντροφο , γιατι μονο εκεινη μπορει να κανει τα αδυνατα δυνατα , αλλα πλεον εχω απογοητευει , βλεπω τους συναδελφους μου να κανουν οικογενειες, να εχουν μια αρμονικη ζωη με τα οποια προβληματα , και εγω γυρναω σε ενα αδειο σπιτι, ειμαι πολυ θλιμενος δε θελω να ζησω οσο μου εχει μεινει μονος μου , δεν ειναι επιλογη μου να μεινω μονος μου , εχω προσπαθησει να γνωρισω κοπελες αλλα παντα μενουν στο τι καλο παιδι .. αλλα δεν τους προκαλω το ενδιαφερον , και βλεπω αλλους να απιστουν στις γυναικες τους , και παρολα αυτα να επιβραβευονται με οικογενειακη θαλπορη.. νιωθω αδικημενος , ι οδιος ο θεος εδωσε την αναγκη στον ανθρωπο να εχει συντροφο γιατι εκρινε πως δεν μπορει να ζησει μονος του , γιατι δεν με ακουει??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/8/18 12:21

      αντί να λέω Κύριε Ιησού Χριστέ δώσε μου να λέω γεννηθήτω το θέλημά Σου και δεν ζω πλέον εγώ αλλά ζει ο Χριστός εν εμεί.Σκέφτομαι τον Ιωάννη τον πρόδρομο πως ζούσε και πως ζω εγώ επίσης τον προφήτη Ηλία. Το πρόβλημά μου είναι ότι θέλω να ζήσω για μένα και όχι για τον Κύριο Ιησού Χριστό.

      Διαγραφή
  22. Ανώνυμος5/9/16 02:38

    Αγαπητέ Ανώνυμε, παίρνω το θάρρος να σου απαντήσω διότι αισθάνομαι απόλυτα τα όσα περιγράφεις! Θέλω όμως να σου υπενθυμίσω πως ο Θεός δημιούργησε τα πάντα (Γένεσις 1:1), είναι Εκείνος που έφτιαξε τις θάλασσες, τους ποταμούς, τα ψάρια, το φως, τα αστέρια, το Σύμπαν ολόκληρο. Είναι Εκείνος που μας έπλασε με αγάπη και θέλει να είμαστε ευτυχισμένοι σε κοινωνία μαζί Του. Ο Θεός φυσικά και ακούει τις προσευχές σου, τα δάκρυα σου, τους αναστεναγμούς σου, βλέπει μέσα στην ψυχή σου εκείνα που κανείς άλλος δεν μπορεί να δει. Ίσως δεν ήρθε η κατάλληλη ώρα για εσένα ακόμα (όπως κι για εμένα - είμαι 24 και έχω ξεκινήσει προσευχή για να φτιάξω κι εγώ μια ευλογημένη οικογένεια Θεού θέλοντος). Σκέψου πως ίσως αν σου έδινε εκείνο που με τόσο πόθο ζητάς, να μην ήταν προς όφελος της ψυχής σου. "Εκμεταλλεύσου" πνευματικά όσο μπορείς αυτόν τον καιρό που δεν έχεις οικογένεια, για να μελετάς τον Λόγο του Θεού, να προσεύχεσαι περισσότερο, να διορθώσεις τον εαυτό σου. Ίσως χωρίς να το ξέρεις ο Θεός σου δίνει ό, τι είναι απαραίτητο για την σωτηρία σου. Προσευχή αγαπητέ μου φίλε και Εκείνος θα ενεργήσει (και ενεργεί) προς όφελος της ψυχής σου. Να κοιτάς την ζωή με την προοπτική της μέλλουσας Βασιλείας και όχι της πρόσκαιρης απόλαυσης κι χαράς.
    Συγνώμη για το μεγάλο του κειμένου, αλλά όλα αυτά είναι όσα βοήθησαν εμένα σε δύσκολους καιρούς να σταθώ ξανά στα πόδια μου και να θέλω τον Θεό στην ζωή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος12/9/16 05:33

    Συμπάσχω μαζί σας.Ειμαι 31 χρονών και προσεύχομαι θεού θελοντος να κανω οικογένεια. Ο Θεός μας ακούει , γνωρίζει τις επιθυμίες μας και σιγουρα υπαρχει λογος που δεν μας δινει αυτο που ποθουμε.Ευκαιρια λοιπον να διορθωσουμε τον εαυτο μας,να προσευχομαστε και να αγαπαμε αλληλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/9/22 05:10

      κι εγω που ηθελα να κανω οικογενεια και πηγα 49 τι να πω; με εφαγε η μοναξια. Που ειναι η οικογενεια; δεν ηταν κανενας καλος; βρηκα εναν: προβλημα, βρηκα αλλον νευρα πολλα, γνωριζω αλλους χρημα χρημα χρημα.....σκετη απογοητευση πια.....

      Διαγραφή
  24. Ανώνυμος21/9/16 11:08

    Ας μην απογοητευομαστε.Ο Θεος μας αγαπα και σαν συμπονετικος παιδαγωγος μας μαθαινει πως χωρις πονο και στερηση και προσπαθεια δεν αποκτας κανενα καλο.Μονο το καλο μας επιθυμει ,μα αν δε μπει το μαχαιρι στη πληγη ,επερχεται η σηψη.Υπομονη και επιμονη στην προσευχη.Ο καθενας μας υπομονετικα ας σηκωνει τον προσωπικο του σταυρο και η δικαιωση δεν αργει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κατάκριση. Άφησέ τα όλα στον Θεό, μην ζητάς, μην παρακαλάς, κοίτα τα χειρότερα, κάνε κομποσχοίνι για αυτούς που υποφέρουν κάνε αυτό μην κάνεις το άλλο.
    Γι αυτό εμάς τους Χριστιανούς μας θεωρούν κοντόφθαλμους και το Άγιο Δόγμα παρωσημένο.
    Που είναι η κατανόηση. Και οι μοναχικοί άνθρωποι σταυρό δεν σηκώνουν? Δεν υποφέρουν? Το νόημα έχει η ζωή αν δεν την μοιράζεσαι με αυτόν/αυτήν που αγαπάς?
    Ζήτα από τον Θεό. Ζήτα και θα λάβεις. Ζάλισέ τον με τις κραυγές σου και το δάκρυ σου. Μόνο μείνε μακριά από την αμαρτία. Έτσι μόνο μπορείς να απαιτήσεις το δίκαιο και ο Κύριος απλόχερα θα παραχωρήσει. Και αν όχι, δεν πειράζει. Μάλλον σε προστατεύει από κάτι. Ψάξε καλά μέσα σου. Είναι μόνο αυτό που θέλεις ή μήπως τα θέλεις όλα όπως τα φαντάζεσαι?
    Εκείνος ξέρει την ψυχή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσεις τι λετε?