25 Μαΐ 2010

* ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

ΕΧΩ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΗΣΩ....ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!

Και τι θελεις να σου πουμε τωρα?
Γιατι να μην θελεις να μεταλαμβανεις Σωμα και Αιμα συχνα και τακτικα?
Η Μεταληψη δεν ειναι μονο για το Πασχα
Σε εμποδιζει κατι και δεν μεταλαμβανεις?
Εδω ειναι τωρα η ουσια.
Μα φυσικα και ...
με εμποδιζει.
Οι αμαρτιες που κανω καθημερινα και δεν με αφηνουν να μεταλαμβανω.
Αισθανομαι τοσο βρωμικη,αισθανομαι τοσο τιποτενια που αντι τον Χριστο διαλεγω τον εαυτο μου και την καλοπεραση μου.
Δεν θυσιαζω τιποτε για τον Χριστο,για τον Σωτηρα και Λυτρωτη μου.
Ειμαι τοσο αχαριστη. 
Θα πρεπει να εξομολογηθω πρωτα γιατι δεν αισθανομαι καλα και δεν το βρισκω καθολου σωστο να μεταλαβω χωρις προετοιμασια.
Θα πρεπει να μετανοησω για οσα εκανα και με απομακρυνουν απο τον Θεο.
Οσο αμαρτανω το Πνευμα το Αγιο φευγει απο πανω μου,και δεν φευγει απο μονο του,αλλα το διωχνω εγω.
Να εξομολογηθω και να καθαρισω τον εσωτερικο μου κοσμο.
Μπανιο κανω σχεδον καθε μερα,με νοιαζει περισσοτερο η καθαριοτητα του σωματος μου παρα η καθαροτητα της ψυχης μου.
Αδιαφορω καθημερινα,λεω δεν πειραζει,οταν βρω χρονο θα παω να εξομολογηθω,ας μαζευουν οι αμαρτιες μου και να παω να τις εξομολογηθω ολες μαζι.

Ναι αλλα οταν μαζευονται πολλες αμαρτιες χανεις τον ελεγχο,κανεις χειροτερα.
Αδερφη...θα προλαβεις να πας οταν βρεις τον χρονο?
Θα ζεις τοτε?
Ξερεις αν τα επομενα λεπτα θα ζεις?
Δεν καναμε κανενα συμβολαιο με το ποσο θα ζησουμε.
Συμβολαια κανουμε για την ασφαλεια του αυτοκινητου,την αγορα σπιτιου,για αγορα αυτοκινητου κτλ αλλα για το ποσο θα ζησουμε δεν το γνωριζουμε εμεις.
Οσο ειναι νωρις τρεξε και εξομολογησου,συμβουλεψου τον Πνευματικο σου,ακου τι θα σου πει και να τα κανεις πραξη.
Δεν τα ξερουμε ολα εμεις,χρειαζομαστε και Πνευματικη καθοδηγηση στην ζωη μας.

ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΓΩΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΜΕΡΟΥΣ.
ΑΣΤΕΙΑ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ.
ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΝΗΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΤΟΥΜΕ.
ΑΣ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ ΣΥΧΝΟΤΕΡΑ ΤΙΣ ΒΡΩΜΙΕΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ.

Ο ΘΕΟΣ ΒΟΗΘΟΣ ΠΑΝΤΑ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσεις τι λετε?