26 Αυγ 2010

* ΓΙΑ ΚΟΙΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΠΤΗ...

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΛΕΥΚΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΙΟΝΙ!!!

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ...
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΛΕΗΜΩΝ...
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΗΡΕΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΑΟΣ...
ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ ΜΕΣΑ ΜΟΥ...
ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΞΑ ΚΑΝΕΝΑΝ...
ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ...
ΕΓΩ ΕΧΩ ΚΑΘΑΡΗ ΨΥΧΗ...

Μηπως ...
υπερβαλεις αδερφε?
Σαν πολλα ΕΓΩ δεν μας λες?
Καλυτερα να βγαλεις την ταμπελα που κρεμασες στον λαιμο σου που λεει ''ΕΙΜΑΙ ΑΓΙΟΣ'' γιατι μαλλον πηρες τον κατηφορο.
Οσο λες πολλα ΕΓΩ τοσο πεφτεις πιο χαμηλα.
Θα πιστεψουμε τα ακριβως αντιθετα γιατι με ολα αυτα δεν μας πειθεις.
Η υπερηφανεια σου βρισκετε στο κατακορυφο,και αυτη ειναι η καταστροφη σου.

Αν εισαι ταπεινος,δεν θα ασχολεισαι με το τι κανει ο ενας και τι κανει ο αλλος.
Αν εισαι ελεημων,να το γνωριζει μονο ο Θεος και οχι ολος ο κοσμος.
Αν εισαι ηρεμος και πραος,να το κανεις πραξη και οχι μονο να το λες.
Αν εχεις πολυ αγαπη,τοτε να την δωσεις και στους αλλους τους σκληρους στην καρδια.
Αν δεν πειραξες κανεναν,τοτε να μην το κανεις ποτε σου.
Αν δεν εισαι υποκριτης...μακαρι να μην εισαι.
Οσο για την ψυχη σου...αυτο ο Θεος το ξερει και οχι εσυ.

Αλλα μην εισαι τοσο σιγουρος για τον εαυτο σου και αντιδρας σαν να εχεις κερδισει την Βασιλεια των Ουρανων απο τωρα.
''Μην μακαριζεις προ του τελους'' λεει η σοφη ρηση.
Ο Χριστος θα κρινει τους παντες,εμεις ας κανουμε το θελημα του,ας προσπαθουμε,ας δειξουμε οτι κατι κανουμε προς δοξα Θεου,και δεν αδιαφορουμε.

Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΠΡΑΓΜΑ.
ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΑ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΑΝΤΟΤΕ.
ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΧΡΙΣΤΟ ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΚΟΣΤΟΣ...

ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΒΟΗΘΟΣ!!!

16 σχόλια:

  1. Ανώνυμος26/8/10 08:57

    ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΚΕΦΤΩ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΕΙΜΑΙ,
    ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ,ΟΤΙ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΓΙΟΤΗΤΑ ΗΔΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΕΙΜΑΙ.

    ΟΤΑΝ ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΣΕ ΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΤΕΤΟΙΟΥΣ, ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟ ΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΩΣ ΚΑΜΠΑΝΑΚΙ ΟΤΙ ΛΟΞΟΔΡΟΜΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΠΕΙΡΑΣΜΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος26/8/10 09:11

    Δεν υπάρχει μεγαλύτερο ψεμμα απο το να σκεφτώ ότι κάτι είμαι.
    Οσο πλησιάζουμε την αυτογνωσία τόσο καταλαβαίνουμε ότι δεν κανουμε τίποτα για να σωθούμε.
    Απλά εμποδίζουμε τη Χάρη που λαμβάνουμε απο τα Μυστήρια.
    Μας δίνεται ένας πολύτιμος θυσαυρός μια λαμπάδα αναμμένη και εμείς σαν τις μωρές παρθένες δεν μπορούμε να τη φυλάξουμε.
    Πραγματικά ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΒΟΗΘΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΓΑΠΗΤΕ/Η ΑΝΩΝΥΜΕ/Η 8.57...
    ΟΠΩΣ ΤΟ ΓΡΑΨΑΤΕ,ΝΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΣΑΝ ΕΝΑ ΚΑΜΠΑΝΑΚΙ ΝΑ ΞΥΠΝΑΜΕ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΓΑΠΗΤΕ/Η ΑΝΩΝΥΜΕ/Η 9.11...
    ΟΣΟ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ...ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΜΑΚΡΥΑ ΘΑ ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.
    Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος26/8/10 15:22

    Η ταπεινολογία δεν είναι ταπεινοφροσύνη - Αββάς Σεραπίων
    Ήλθε κάποτε στο κελί μου ένας νέος Μοναχός να με συμβουλευτεί. Θέλησα να του πλύνω τα πόδια, όπως έκανα σε όλους τους ξένους μου. Στάθηκε όμως αδύνατο να τον πείσω. Εξευτέλιζε τον εαυτό του και έλεγε πως δεν είναι άξιος να τον αγγίζω. Στην τράπεζα τον παρακάλεσα να πει προσευχή.
    -Είμαι αμαρτωλός, μου έλεγε, δεν είμαι άξιος να ευλογήσω το τραπέζι.
    Σαν αποφάγαμε, μου είπε πως έχει επιθυμία να γυρίσει όλη την έρημο να συνομιλήσει με τους αναχωρητές.
    -Είσαι πολύ νέος ακόμη για τέτοιες περιοδείες, αδελφέ. Αν θες τη σωτηρία σου, κλείσου στο κελί σου και πρόσεχε τον εαυτό σου, τον συμβούλεψα. Καμμίαν ωφέλεια δεν έχεις να γυρίζεις στην έρημο.
    Πρόσεξα πως με άκουγε ενοχλημένος. Η όψη του άρχισε να αγριεύει. Νόμιζε ο δυστυχής πως ήθελα να τον ελέγξω με αυτά που του έλεγα και μέσα του αγανακτούσε.
    -Μέχρι τώρα, αδελφέ, αναγκάστηκα τότε να του πω, κατηγορούσες τον εαυτό σου για αμαρτωλό και ανάξιο για να ζει ακόμη. Και τώρα, που από αγάπη σου έκανα αυτή τη μικρή υπόδειξη, αναστατώθηκες. Μάθε να έχεις ταπεινοσύνη στην καρδιά σου και όχι στα λόγια μόνο.
    Ο αδελφός ένοιωσε ευτυχώς το σφάλμα του και έφυγε ωφελημένος.



    Αββάς Σεραπίων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος26/8/10 15:23

    Απομακρύνει από το Θεό η υψηλοφροσύνη -
    + Όσιος Ισαάκ ο Σύρος
    Να πορεύεσαι στη ζωή σου με απλότητα, και μην κάνεις το σοφό μπροστά στο Θεό. Η πίστη πηγαίνει οπού υπάρχει απλότητα, ενώ η υψηλοφροσύνη ακολουθεί τον άνθρωπο, που κάνει λεπτούς και έξυπνους συλλογισμούς, και παρουσιάζει τα πράγμα τα διαφορετικά από ότι είναι στην πραγματικότητα. Αυτό όμως τον απομακρύνει από το Θεό.

    Όσιος Ισαάκ ο Σύρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος26/8/10 15:24

    +Παΐσιος
    Μακάριοι είναι εκείνοι οι άνθρωποι που κατόρθωσαν να μιμηθούν την ταπεινή γη, η οποία, ενώ πατιέται από όλους, όμως όλους τους σηκώνει με την αγάπη της και τους τρέφει με στοργή σαν καλή μάννα, η οποία έδωσε και το υλικό για την σάρκα μας στην πλάση. Δέχεται επίσης με χαρά και ό,τι της πετάμε, από καλούς καρπούς μέχρι ακάθαρτα σκουπίδια, τα οποία επεξεργάζεται αθόρυβα σε βιταμίνες και τις προσφέρει πλουσιοπάροχα με τους καρπούς της αδιακρίτως σε καλούς και κακούς ανθρώπους.


    Γέρων Παΐσιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος26/8/10 15:28

    +Γέρων Πορφύριος
    Η ελευθερία δεν κερδίζεται, αν δεν ελευθερώσομε το εσωτερικό μας απ' τα μπερδέματα και τα πάθη. Και αυτό βέβαια μόνο συν Χριστώ γίνεται. Στον Χριστό είναι η χαρά. Και ο κόσμος σήμερα αυτό ζητάει και παίρνει τα δηλητήρια και τα ναρκωτικά, για να έλθει σε κόσμους χαράς, αλλά ψεύτικης χαράς.


    Γέρων Πορφύριος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος26/8/10 15:30

    Να γίνουμε όπως Εκείνος θέλει.
    + Γερόντισσα Γαβριηλία

    Πρέπει κάθε μέρα
    να Του ζητάμε
    να μας σπάσει το Θέλημα
    και να το κάνει Δικό Του
    για να γίνουμε
    όπως Εκείνος θέλει.
    *
    Γερόντισσα Γαβριηλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος26/8/10 16:09

    Καλησπέρα...η ανάρτησή σας είναι σημαντική χαίρομαι για ένα πράγμα όλοι οι αδελφοί εδώ κάναμε ένα πηγαδάκι και μιλάμ για πνευματικά πράγματα που ακούσαμε η διαβάσαμε.Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους αδελφούς εδω γιατι όλα αυτά που λένε ανεβάζουν το πνεύμα από τη γη στον ουρανό.ευχαριστούμε και άλλα τέτοια....πηνελόπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΓΑΠΗΤΕ/Η ΑΝΩΝΥΜΕ/Η...
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΑ 5 ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΓΡΑΨΑΤΕ.
    ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΝ ΤΟΠΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΓΑΠΗΤΗ ΠΗΝΕΛΟΠΗ...
    ΟΛΟΙ ΣΑΝ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος27/8/10 12:16

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ-ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣΤΕ
    ο Θεος να αναπαύσει την ψυχη του Αναστασιου,πιλοτου που χτες σκοτωθηκε στην αερομαχια με τα Φ16.

    και να αναρρωσει ο βαρια τραυματιας της εντατικης Ιωσηφ και ο Παυλος-πιλοτοι που δεν σκοτωθηκαν,αλλα τραυματιστηκαν
    σωματικα και ψυχικα απο αυτην την οδυνηρη εμπειρια της συγκρουσης…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΓΑΠΗΤΕ/Η ΑΝΩΝΥΜΕ/Η 12:16...
    ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΕΒΛΕΠΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ ΧΑΜΗΛΑ,ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΒΛΕΠΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ ΨΗΛΟΤΕΡΑ,ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΝΟΣ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΙΑ.
    ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ,ΚΑΙ ΤΑΧΕΙΑ ΑΝΑΡΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΚΑΙ ΙΩΣΗΦ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος27/8/10 14:42

    Ας συνχωρέσει ο Κύριος τις αμαρτίες του θανόντος και ας θεραπέυσει συντομα τους άλλους δυο αδελφούς.Καλησπερίζω όλους και αδελφέ διευχών ξέρεται τι σκεφτόμουν;Πήραν παράταση ζωής οι δυο και ο τρίτος χάθηκε.Ο θάνατός του ήλθε ξαφνικά σαν την αστραπή...οι άλλοι δυο έχουν ακόμη την ευκαιρία στη ζωή ,στην μεταμέλια και στην μετάνοια.Και βλέπουμε στα γηροκομεία γεροντες που είναι χρόνια στο κρεβάτι...άλλοι εχουν και επιθανάτιο ρόνχο και όμως η ψυχή τους δεν βγαίνει...πόσο λοιπόν δύσκολο και πόσο εύκολο είναι να πεθάνει κανείς.Το γεγονός όμως πως οι νεότεροι πεθαίνουν σωρηδόν [το βλέπουμε και στα κοιμητήρια εξάλου]δεν μας προβληματίζει καθόλου αυτό;Τι να πει κανείς.Ο θάνατος δεν ξεχωρίζει..--Ευχομαι καλή δύναμη και στους οικίους των ασθενών ...πην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΓΑΠΗΤΗ ΠΗΝΕΛΟΠΗ...
    Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ.
    ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ,ΑΝ ΘΑ ΞΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ.
    ΟΙ ΗΛΙΚΙΕΣ ΔΕΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΕΔΩ.
    ΑΝΑΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΖΩΗ,ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσεις τι λετε?