25 Σεπ 2010

* ΚΥΡΙΕ ΚΑΙ ΘΕΕ ΜΟΥ!!!

ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΕ ΜΟΥ...
ΠΑΡΕ ΤΑ ΟΛΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ...
ΟΣΑ ΜΕ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΕ ΣΕΝΑ!

ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΕ ΜΟΥ...
ΔΩΣΤΑ ΜΟΥ ΟΛΑ ΣΕ ΕΜΕΝΑ...
ΟΣΑ ΜΕ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΣΕΝΑ!

ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΕ ΜΟΥ...
ΠΑΡΕ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΑΠΟ ...
ΜΕΝΑ...
ΚΑΙ ΔΩΣΕ ΜΕ ΟΛΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΕ ΣΕΝΑ!

Μπορουμε να τα ζητησουμε αυτα απο τον Θεο?
Μπορουμε να του πουμε αυτα τα λογια?
Και δεν ειναι απλα λογια.
Ειναι λογια με ουσια και βαθος.
Ειναι λογια σωτηριακα.
Ειναι λογια εμπιστοσυνης μονο στον Θεο.
Ειναι λογια που χανουμε το ΕΓΩ μας και διδομαστε εξολοκληρου στον Θεο.

Μπορουμε να τα λεμε αυτα τα λογια?
Ο καθενας ας αναρρωτηθει προσωπικα τι θελει να ζητησει και τι να παρει απο τον Δημιουργο Θεο.

Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΦΩΤΙΖΕΙ ΟΛΟΥΣ!!!

4 σχόλια:

  1. ΓΕΩΡΓΙΟΣ1/10/10 18:06

    Πω Πω εκπληκτικό κείμενο Δι ΕΥΧΩΝ

    Ειναι αυτο που βγαίνει σαν ιερή αγανάκτηση από μέσα μας εκφρασμένο με λόγια.

    Ποιός ανθρωπος που ξεκίνησε τα όμορφα μονοπάτια της προσευχής δεν έχει περάσει από αυτό το περιβόλι;

    ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ...
    ΜΙΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ ΗΧΟ ΜΕΣΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΓΑΠΗΤΕ ΓΕΩΡΓΙΕ...
    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΖΟΥΜΙ.
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος2/10/10 12:56

    οντως πολυ ομορφο κειμενο
    ...=ποιημα+...
    πολυ δυνατο...
    μακαρι να το λεμε συνεχεια...
    ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΕ ΜΟΥ
    ΚΑΝΕ ΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ.
    ΑΦΗΝΟΜΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ...
    ...ΓΕΝΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ...ΣΟΥ ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ.
    ΟΧΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.
    ΑΜΗΝ+ΓΕΝΟΙΤΟ,...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΓΑΠΗΤΕ/Η ΑΝΩΝΥΜΕ/Η 12.56...
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΜΕΝΕΙ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ.
    ΤΟΝ ΣΠΑΤΑΛΑΜΕ ΣΕ ΑΛΛΑ ΑΝΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΩΦΕΛΑ.
    ΠΟΣΟ ΟΜΟΡΦΗ ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΑΝ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΑΝ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσεις τι λετε?