18 Σεπ 2011

* ΜΗΠΩΣ ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ?

ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΨΩΣΗ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΣΗΜΕΡΑ.
ΟΛΗ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΗΤΑΝ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟΝ ΤΙΜΙΟ ΣΤΑΥΡΟ.


ΟΣΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΥΧΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΟΣΕΣ ΤΙΜΕΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ...


Ο Χριστος καταδεχτηκε να σταυρωθει για ολους εμας.
Σταυρωθηκε για τις δικες μας αμαρτιες.
Μηπως πρεπει και εμεις να σταυρωσουμε τις αμαρτιες μας?
Να τις καρφωσουμε,να τις παρατησουμε?
Αλλα ποσοι απο εμας θελουν να αφησουν την γλυκα της αμαρτιας?
Μα ειναι τοσο γλυκια που για την αμαρτια ξεχναμε τους παντες και τα παντα.
Ξεχναμε τον Θεο,ξεχναμε τους γονεις μας,ξεχναμε τους φιλους και συγγενεις μας.
Αφοσιωνομαστε στην γλυκα των σαρκικων απολαυσεων.

Αντε τωρα να πεις σε ενα ερωτευμενο ζευγαρακι να απεχει απο τα σαρκικα μεχρι τον γαμο τους στην Εκκλησια...
Αυτο που να περιμενουμε σαν αντιδραση ειναι καμμια βρισια,καποια κοροιδια και ισως μας πουν και τρελλους.
Εχουμε την ελευθερια να επιλεξουμε τι θελουμε στην προσωρινη αυτη ζωη που κανουμε.
Κανεις δεν μας πιεζει.
Ολα τα συγχωρει η Εκκλησια μας.
Υπαρχει αφεση αμαρτιων...

ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΩΛΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΘΕΟ.
ΗΔΗ ΞΕΦΥΓΑΜΕ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΤΟΥ.


ΣΤΑΥΡΕ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ,ΔΥΝΑΜΩΣΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΩΤΗΡΑ ΤΗΣ ΑΙΩΝΙΑΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ!!!

2 σχόλια:

  1. Ανώνυμος27/9/11 16:42

    Χριστε μου,φεραι την λιτροση στω Κοσμω,ελεησων μας Κυριε,μην κιτας της αμαρτιες μας,αλα τω αιλεωσου να ελθυ εφιμας,Θεαι μου τοσω πολυ μας αγαπησες,που εστιλες των μονωγενι σου Ιηο,να σταυρωθη,για να γλιτοση το Ανθρωπινω γενως,Σοτυρα μου ,ειπαι το στωμασου,ΕΓΩ ΥΛΘΑ ΓΙΑ ΤΟΥς,ΑΣΤΕΝΗς ΚΑΙ ΑΜΑΡΤΟΛΟΥς,ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΜΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ.Σοτιρα μου,αυτη η στιγμη ειναι κρισυμη και επικηνδινη,ειμαστε σχεδω στω τελως.Χριστε μου, σοσεμας ελεησον μας,στυλε το αγηωσου πνεβμα,σε ολοι την Ελαδα,νισια πολης και χωρια, απτα βαθυ της ψιχης μου σε υκεταιβω Κυριε,σε παρακαλω ακουσε μιας αμαρτωλης και αναξιας δουλησου, την Πρωσευχη της Αμην.Ολοι να πρωσευχιθουμαι στων Σοτιρα μας,αδελφια μου η προσευχη εχει μεγαλη δυναμη,πηγενη ευθια στων θρωνο του Θεου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ.
    ΕΧΟΥΜΕ ΑΦΕΘΕΙ ΣΕ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣΩΝΩΝ,ΑΘΕΩΝ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΧΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσεις τι λετε?