21 Ιουν 2010

* ΠΟΙΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ?


''ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΙΠΟΤΕ,ΑΛΛΑ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ''
Αυτο πρεπει να λεμε σαν Ορθοδοξοι Χριστιανοι.
Ο Θεος ειναι τα παντα,αυτος ειναι ο Κτητωρ ολοκληρης της Οικουμενης.
Ολα εξαρτωνται απο τον Ουρανιο Πατερα και Θεο μας.
Η ζωη μας κρεμεται απο τα δικα του χερια.
Εμεις τι ειμαστε?
Για ποιον λογο θα πρεπει να ...
υπερηφανευομαστε?
Υπαρχει λογος?
Καναμε κατι προς την δοξα του?
Τα καθημερινα καρφια που του συνεχιζουμε να τον καρφωνουμε με τις αμαρτιες μας ειναι κατι το Θεαρεστο?
Το μονο που κανουμε ειναι να εχουμε εναν τεραστιο εγωισμο και να μην σηκωνουμε μυγα στο σπαθι μας.
Απο υπερηφανεια δεν μας πιανει κανεις.
Απο αχαριστια...πρωτοι.
Απο απληστια...παλι πρωτοι.
Απο πορνεια...την εχουμε κανει ζωη μας.
Για ποιον λογο τοτε να υπερηφανευομαστε?

Παρακατω γραφουμε ενα παραδειγμα ταπεινοφροσυνης και ηθους απο μια πριγκιπισσα που δεν πηρε πανω της τον τιτλο που εφερε,αλλα πανω απο ολα εβαλε τον Πατερα της.

Μια νεαρη πριγκιπισσα περπατουσε μοναχη της σε ενα κτημα του πατερα της,
Σε μια στιγμη την πλησιασε ενας νεοφερμενος επιστατης που δεν την ηξερε ακομα και την ρωτησε...
''Ποια εισαι εσυ''?
Και εκεινη με απλοτητα και γλυκυτητα του απαντησε...
''Εγω δεν ειμαι τιποτε,ο πατερας μου ομως ειναι ο βασιλιας''

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΡΙΝ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ Η' ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ.
Η ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑ,ΑΣ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΔΟΞΑ ΘΕΟΥ.

ΚΥΡΙΕ ΚΑΙ ΘΕΕ ΜΟΥ!!!

2 σχόλια:

  1. Σίγουρα ειναι...Εμεις ομως συμπεριφερόμαστε λες και καναμε κανενα χατήρι στο Θεό.Δεν εχουμε καταλάβει οτι δεν έχει ανάγκη ο Θεος απο εμάς,εμείς Τον έχουμε ανάγκη...Αν το ειχαμε καταλάβει αυτό,θα φερόμασταν και ανάλογα,θα εκτελουσαμε το θέλημά του και δεν θα ζούσαμε κατά το δικό μας...Ο Θεός να βάλει το χέρι Του !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΓΑΠΗΤΗ ΝΤΙΝΑ...
    ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΑΛΑΡΟΙ ΚΑΙ ΝΕΡΟΒΡΑΣΤΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ,ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ.
    ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
    ΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΧΕΡΙ ΕΙΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσεις τι λετε?