5 Σεπ 2010

* ΚΥΡΙΕ,ΑΚΟΥΣΕ ΜΕ...

Κυριε!!!

Κανε με οργανο της χαρης Σου.

Μπροστα στους αρνητες σου, να ειμαι ο οδοδεικτης Σου
Μπροστα στον πονο, να δειχνω Εσενα σαν πηγη της χαρας.
Μπροστα στον θανατο, να υπενθυμιζω την Ανασταση.
Μπροστα στην πεινα, να προτεινω το Σωμα και το Αιμα σου για τροφη.
Μπροστα στην μοναξια, να συστηνω Εσενα σαν τον μονο αληθινο φιλο.
Μπροστα στην  κενοτητα, να ...

δειχνω τον Ουρανο.
Μπροστα στην απελπισια, να δειχνω την ελπιδα της Αιωνιοτητος.
Μπροστα στην χαμοζωη, να αποκαλυπτω την πληροτητα της προσφορας.

ΑΥΤΑ ΘΕΛΩ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΚΥΡΙΕ,ΝΑ ΣΕ ΥΠΗΡΕΤΩ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΠΝΟΗΣ ΜΟΥ.
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΟΥΤΕ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ,ΟΥΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ,ΟΥΤΕ ΚΤΗΜΑΤΑ,ΟΥΤΕ ΖΩΗ ΧΑΡΙΣΑΜΕΝΗ.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΩ ΑΠΛΑ,ΜΕ ΤΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ.
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΣΕ ΥΜΝΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΔΟΞΑΖΩ.
ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.
ΝΑΙ ΚΥΡΙΕ,ΚΑΝΕ ΜΕ ΟΡΓΑΝΟ ΣΟΥ ΝΑ ΣΕ ΥΠΗΡΕΤΩ ΑΞΙΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΟΤΑΝ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΩ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.

ΔΟΞΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΣΟΥ ΟΝΟΜΑ!!!

7 σχόλια:

  1. ΓΕΩΡΓΙΟΣ5/9/10 07:42

    ΝΑΙ ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ...

    Εσύ με τοποθέτησες στον παρόντα χρόνο και ορθόδοξο χριστιανό,
    Εσύ με έφερες στη ζωή από το τίποτα
    Εσύ με ευεργέτησες με μύρια πράγματα
    Εσύ μου εξαφανίζεις το φορτίο των αμαρτιών μου, ενώ αξίζω μύριες κολάσεις... δεν με πέταξες στην άβυσσο αλλά μακροθύμησες
    Δώσε μου μετάνοια,
    μετάνοια δακρύων
    μετάνοια αίματος αν το θέλεις και πρέπει
    ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ..
    ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΛΥΤΡΩΤΗΣ ΜΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ
    ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΩ.

    ΕΣΥ ΜΕ ΕΞΑΓΟΡΑΣΕΣ και απο το ΑΠΕΙΡΟ ΚΑΚΟ
    μου δίνεις την ΜΙΑ ευκαιρία για το
    ΑΠΕΙΡΟ ΚΑΛΟ
    ΜΑΖΙ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΓΑΠΗΤΕ ΓΕΩΡΓΙΕ...
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΕΩΡΓΙΟΣ5/9/10 10:49

    ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΔΙ ΕΥΧΩΝ
    το κείμενό σου με άγγιξε και ξέσπασα λίγο.

    Βρέθηκα στην παραλία πριν λίγες μέρες και περιεργαζόμουν έναν κόκκο άμμου.

    Σκέφτομαι τώρα ότι αυτός ο ασήμαντος κόκκος
    ΠΡΟΥΠΗΡΧΕ από μένα κατα πολύ μάλιστα.
    Και τί θα μου έλεγε;
    "ρε σύ καινούργιε; Λες κανένα ΔΟΞΑ ΣΟΙ;"
    Οπουδήποτε και να κοιτάξω κάτι βρίσκω που με ταπεινώνει.
    ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΚΟΚΚΟ ΕΠΑΡΣΗΣ

    αχ βρε ΔΙ ΕΥΧΩΝ ....αυτά τα κειμενάκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος5/9/10 11:10

    +ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΠΑΝΤΩΝ ΕΝΕΚΕΝ+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος5/9/10 11:17

    ΑΥΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΝ ΧΩΝΑΙΣ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ ΜΙΧΑΗΛ.
    6/9.
    +ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ Ο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ+
    ΑΜΗΝ+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. AΓΑΠΗΤΕ ΓΕΩΡΓΙΕ...
    ΔΥΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΟΙΤΟΥΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΕΞΩ.
    Ο ΕΝΑΣ ΚΟΙΤΑΖΕ ΤΙΣ ΛΑΣΠΕΣ ΚΑΤΩ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΚΟΙΤΑΖΕ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΠΑΝΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΓΑΠΗΤΕ/Η ΑΝΩΝΥΜΕ/Η 11.10&11.17...
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσεις τι λετε?