26 Σεπ 2010

* ΠΑΤΑ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΕΨΟΥ

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΑΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΑΕΙ.

Ζουμε στον κοσμο,καθημερινα εχουμε τοσα και τοσα να σκεφτομαστε,αλλα μενει χρονος να σκεφτουμε τα ουρανια?
Και δεν πρεπει να πεταμε στα ουρανια αλλα να ειμαστε προσγειωμενοι στην γη,να παταμε στο εδαφος αλλα το μυαλο μας να ειναι και στον ...
ουρανο.
Εδω στην γη,ζουμε προσωρινα,εχουμε ημερομηνια ληξεως.
Το ποτε θα κλεισουμε τα ματια,δεν το γνωριζουμε.
Το ποιος θα παει πρωτα,παλι δεν το γνωριζουμε.
Σε τι ηλικια θα φυγουμε,και παλι δεν το γνωριζουμε.
Αλλοι σκεφτονται τα γεραματα,εχουν την ηλικια αυτη ως προς το τελος της ζωης.
Δεν πρεπει ομως να σκεφτομαστε ετσι.
Και μικρα παιδια κοιμουνται,και νεοι ανθρωποι κοιμουνται,και μεσηλικες κοιμουνται...
Δεν γνωριζουμε αν θα ζουμε στα επομενα λεπτα.
Παντοτε να εχουμε στο νου μας οτι θα πρεπει να φυγουμε οσο το δυνατον καλα προετοιμασμενοι.
Θα παμε ενα μεγαλο ταξιδι το οποιο δεν εχει επιστροφη.
Θα παμε ομως με αδεια χερια απο πραξεις προς Δοξα Θεου?
ΠΡΕΠΕΙ να σκεφτομαστε τα ουρανια.
Να μην μας νοιαζουν μονο τα επιγεια,αυτα ειναι προσωρινα.
Οι σοφες αγραμματες γιαγιαδες ελεγαν...
''Μην χτιζεις σε τουτο τον ντουνια σπιτια και παλατια,ενας σεισμος τα ριχνει σε μερικα δευτερολεπτα.
Χτισε τα παλατια σου για την αλλη ζωη,την αιωνιο''


ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΟΥΡΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΑΤΑΜΕ ΓΕΡΑ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΑΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ.
ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΕΜΑΤΟΙ ΑΡΕΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΕ ΚΑΘΑΡΗ  ΨΥΧΗ ΠΑΝΩ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΚΑΛΕΣΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑΣ ΜΑΣ.

ΔΟΞΑ ΤΗΝ ΟΜΟΟΥΣΙΟ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟ ΤΡΙΑΔΑ!!!

Καλη και Ευλογημενη εβδομαδα.
Σημερα Κυριακη ειναι η πρωτη μερα της εβδομαδος,αφιερωμενη στον Κυριο Ιησου Χριστο.

4 σχόλια:

  1. ΓΕΩΡΓΙΟΣ29/9/10 16:46

    Αγαπητό ΔΙ ΕΥΧΩΝ
    καλά κάνετε και ενισχύετε τη ΜΝΗΜΗ ΘΑΝΑΤΟΥ που πρέπει όλοι να έχουμε.
    Καπου είχα διαβάσει την εξής πρόταση:
    "ΣΤΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΑ".

    Στην άκρη του μυαλού μας πάντα να βρίσκεται αυτός ο σωστικός λογισμός της μνήμης του θανάτου
    αυτο που είναι 100% σίγουρο

    ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ

    ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΘΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ ΛΙΓΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΣΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΜΟΥ,
    ΜΕΤΑ ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΑΡΑΝΤΑ.
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕ ΘΑ ΜΕ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟΣ.
    ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΝΟΙΑΣΤΕΙ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΕΧΡΙ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑΣ.
    ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΘΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΠΟΚΡΟΥΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥς ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΑΚΟΜΑ.
    ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΣ ΑΠΕΙΡΟΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΗ ΨΥΧΗ ΜΟΥ;
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΩ ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟ ΜΟΥ;
    ΚΑΙ Ο ΠΟΙΟ ΣΚΛΗΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΘΑ ΛΥΓΙΖΕ ΑΝ ΜΕ ΕΒΛΕΠΕ ΚΟΛΑΣΜΕΝΟ,ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΥΧΟΝΤΑΝ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΑΩ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΩ ΤΟ ΠΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΩ;
    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΕΛΕΕΙ ΤΟΝ ΑΝΟΗΤΟ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΓΑΠΗΤΕ ΓΕΩΡΓΙΕ...
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΗ ΜΑΣ.
    ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ ΣΕ ΑΣΚΟΠΑ ΚΑΙ ΑΝΩΦΕΛΑ.
    Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΦΩΤΙΖΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος2/10/10 12:49

    ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ
    ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΡΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ
    ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΛΑΣΕ....

    ΑΜΗΝ.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΓΑΠΗΤΕ/Η ΑΝΩΝΥΜΕ/Η 12.49...
    ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσεις τι λετε?