15 Μαΐ 2011

* ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΩ...ΠΑΛΙ

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΥΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ,ΚΑΙ ΓΙΟΡΤΑΖΩ.

ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΜΟΥ ΕΟΡΤΗ,ΟΥΤΕ Η ΗΜΕΡΑ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ ΜΟΥ,ΟΥΤΕ Η ΗΜΕΡΑ ΒΑΠΤΙΣΕΩΣ ΜΟΥ.

ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΩ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.
Κυριακη του Παραλυτου η σημερινη Κυριακη.
Ειμαι παραλυτος και εγω.
Εχω παραλυσει σωμα και ψυχη.
Με παρελυσε η αμαρτωλη ζωη μου.
Με παρελυσαν οι αμαρτιες μου.
Και συνεχιζω να ειμαι καθηλωμενος στην αμαρτωλη ζωη μου.
Και αντι να παω στον Μεγαλυτερο και Μοναδικο Θεραπευτη σωματος και ψυχης μου,εγω συνεχιζω να κανω του κεφαλιου μου.
Ειμαι παραλυτος γιατι μυαλο δεν βαζω.
Δεν ξερω για ποσο ακομη θα μου δινει παραταση ζωης ο Δημιουργος μου.
Ισως κατι περιμενει απο μενα.
Ισως κατι να θελει να του δωσω.
Εγω ξερω τι θελει.
Θελει να με θεραπευσει.
Θελει να παρει απο πανω μου την παραλυσια μου.
Θελει να παρει ολες τις αμαρτιες μου.

Το θεμα ειναι οτι εγω δεν του τις δινω...

ΚΥΡΙΕ,ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΛΙΓΗ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΕΡΘΩ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ΝΑ ΞΕΦΟΡΤΩΘΩ ΤΟ ΒΑΡΥ ΦΟΡΤΙΟ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΩ ΓΙΑ ΚΑΙΡΟ.
ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΙΩΝ ΜΟΥ ΜΕ ΠΑΡΕΛΥΣΕ ΤΕΛΕΙΩΣ.

ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΛΑ.
ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΟΥ.

Ευχομαστε μια καλη Αναστασιμη και ευλογημενη εβδομαδα σε ολους τους αγαπημενους μας αδερφους και τις αγαπημενες μας αδερφες, μιας και σημερα Κυριακη,ειναι η πρωτη ημερα της εβδομαδος.

Πολλοι νομιζουν οτι την Δευτερα ξεκιναει η εβδομαδα.
Η Δευτερα ειναι η δευτερη μερα,η Τριτη ειναι η τριτη μερα κτλ. κτλ.
Η Κυριακη ειναι η πρωτη μερα και ειναι ολοκληρη αφιερωμενη στον Κυριο και Θεο μας.


ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ, ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΟΥΤΕ Η ΜΕΡΑ,ΟΥΤΕ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ,ΟΥΤΕ Ο ΜΗΝΑΣ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΖΩΗ ΜΑΣ.

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσεις τι λετε?