29 Μαΐ 2011

* ΠΑΛΙ ΓΙΟΡΤΑΖΩ

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!

ΚΑΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΟΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΡΙΝ 2000 ΧΡΟΝΙΑ ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.
ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΥΤΟΥ,ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΣΩΤΟΥ ΥΙΟΥ,ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΠΟΡΕΩΣ,ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΣΑΜΑΡΙΤΕΙΔΟΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΤΥΦΛΟΥ,ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ.

Βλεπει τις αδυναμιες και τα παθη μου και τα ξεσκεπαζει.
Δεν μπορω να κρυφτω,οσο και να προσπαθω.
Δοκιμασα ημερα και με εβλεπε ο Θεος.
Δοκιμασα νυχτα αλλα και παλι ο Θεος με ειδε και στο σκοταδι τι εκανα.
Μπορεσα να κρυφτω απο τους ανθρωπους γυρω μου αλλα δεν μπορεσα με τιποτε να κρυφτω απο τον Θεο.
Παντοδυναμος,παντογνωστης και καρδιογνωστης.
Ξερει τι εχω στο μυαλο μου να κανω,πριν ακομα το κανω.

Κυριακη του τυφλου σημερα και γιορταζω και αυτην την ημερα.
Αν ειχα ματια θα εβλεπα,θα θαυμαζα και θα δοξαζα τον Θεο σε καθε ανασα μου.
Ειμαι ομως τυφλος και δεν βλεπω τιποτε αλλο εκτος απο τις αδυναμιες και τα παθη μου.
Μου αρεσει ο εαυτος μου και τιποτε αλλο.
Μου αρεσει να απολαμβανω μονο εγω και οχι αλλος.
Τα θελω ολα δικα μου χωρις να με νοιαζουν οι αλλοι.
Ειμαι τυφλος.
Μπορει να εχω δυο ματια αλλα ειμαι τυφλος στα ματια της ψυχης μου.

ΚΥΡΙΕ ΔΕΙΞΕ ΕΛΕΟΣ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ.
ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΔΩ.
ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΘΑΥΜΑΣΩ ΤΗΝ ΚΤΙΣΗ ΣΟΥ.
ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΩ ΠΡΩΤΑ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.

ΛΥΠΗΣΟΥ ΜΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ,ΛΥΠΗΣΟΥ ΜΕ...

ΣΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΕΛΕΣΘΗΚΕ ΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΗΣ ΜΑΚΑΡΙΣΤΗΣ ΜΟΝΑΧΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΗΣ.

ΑΤΟΜΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ,ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ.
ΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΟΥΛΑ ΤΗΣ ΠΟΥ ΨΑΛΛΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ.
ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ ΣΟΥ ΑΔΕΡΦΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΗ.

Ευχομαστε μια καλη Αναστασιμη και ευλογημενη εβδομαδα σε ολους τους αγαπημενους μας αδερφους και τις αγαπημενες μας αδερφες, μιας και σημερα Κυριακη,ειναι η πρωτη ημερα της εβδομαδος.



Πολλοι νομιζουν οτι την Δευτερα ξεκιναει η εβδομαδα.
Η Δευτερα ειναι η δευτερη μερα,η Τριτη ειναι η τριτη μερα κτλ. κτλ.
Η Κυριακη ειναι η πρωτη μερα και ειναι ολοκληρη αφιερωμενη στον Κυριο και Θεο μας.


ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ, ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΟΥΤΕ Η ΜΕΡΑ,ΟΥΤΕ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ,ΟΥΤΕ Ο ΜΗΝΑΣ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΖΩΗ ΜΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσεις τι λετε?