24 Οκτ 2011

* ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΑΜΑΣ-ΚΟΡΗΣ

ΕΝΑΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΙΑΣ ΜΑΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ.
ΑΥΤΗ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ.
ΣΥΝΗΘΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΚΟΝΤΡΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΟΤΑΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΘΕΜΑΤΑ ΠΙΣΤΕΩΣ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ...


-Μαμα θα παω να εξομολογηθω,θα ερθεις?
-Τι εξομολογησε παιδι μου,αφου ολο τα ιδια και τα ιδια κανετε...
-Μαμα το εχω αναγκη να εξομολογηθω,πρεπει να παω.
-Αδικα θα πας για εξομολογηση,μια ζωη τα ιδια κανεις.
-Μαμα εχω διαβασει οτι οταν πεφτουμε πρεπει να σηκωνομαστε.
-Ναι και μετα να τρεχεις για εξομολογηση καθε λιγο.
-Μαμα η εξομολογηση ειναι καθαριστηριο αμαρτιων.
-Ναι καλα,κανε εσυ τις αμαρτιες σου και μετα τρεχα στον εξομολογο.
-Μαμα η εξομολογηση ειναι Ιερο Μυστηριο της Ορθοδοξου Εκκλησιας μας.
-Γιατι χωρις εξομολογηση δεν γινεται?
-Μαμα ολα γινονται,αλλα εσυ γιατι πλενεις τα ρουχα σου καθε εβδομαδα?
-Τα πλενω γιατι λερωνονται και μυριζουν ασχημα.
-Μαμα το ιδιο ειναι και οι αμαρτιες πανω μας,μυριζουν ασχημα επειδη λερωνετε η ψυχη μας.
-Αλλο τα ρουχα και αλλο οι αμαρτιες.
-Μαμα κατι παρομοιο ειναι αυτο που σου ειπα.
-Ο Θεος συγχωρει τις αμαρτιες μας,δεν χρειαζετε εξομολογηση.
-Μαμα αφου ο ιδιος ο Χριστος εδωσε εντολη στους μαθητες του για την εξομολογηση.
-Καλυτερα δεν ειναι να πας μπροστα στην εικονα και να τα πεις στην Παναγια?
-Μαμα αν κανεις αυτο σημαινει δεν δεχεσαι το Ιερο Μυστηριο της Εκκλησιας μας.
-Μα γιατι,αφου το ιδιο ειναι.
-Μαμα δεν ειναι το ιδιο,οι εικονες δεν μιλανε,ενω ο πνευματικος θα σε συμβουλεψει.
-Και ποιος ειναι αυτος που θα μου πει εμενα τι να κανω?
-Μαμα ο Εξομολογος ειναι αυτος που μεσω του Χριστου θα σου δωσει την συγχωρετικη ευχη.
-Γιατι αυτος δεν ειναι αμαρτωλος?
-Μαμα φυσικα ειναι και ο εξομολογος αμαρτωλος,ανθρωπος ειναι και αυτος.
-Αυτοι εξομολογονται?
-Μαμα μπορει να μην το πιστευεις αλλα και οι εξομολογοι πανε σε αλλους εξομολογους.
-Αρα ολοι ειμαστε αμαρτωλοι.
-Μαμα δυστυχως ειμαστε ολοι αμαρτωλοι και θα δωσουμε λογο για ολες τις πραξεις μας.
-Εγω ομως τι να παω να πω,αφου δεν σκοτωσα,δεν εκλεψα,δεν πειραζω κανεναν.
-Μαμα δεν χρειαζεται να σκοτωσεις για να πας για εξομολογηση.
-Ναι αλλα δεν κανω κατι κακο.
-Μαμα δεν μιλας με την γειτονισσα σου,ξερεις οτι ειναι αμαρτια αυτο?
-Δεν φταιω εγω,δεν της εκανα εγω κατι,αυτη εβαλε λογια για μενα και εγω ειπα στον κοσμο τι σοι γυναικα ειναι αυτη.
-Μαμα αν δεν συμφιλιωθεις με την γειτονισσα σου πως θα πας να μεταλαβεις?
-Να παει αυτη να εξομολογηθει,εγω δεν εκανα τιποτε.
-Μαμα εσυ να κοιταξεις τι κανεις εσυ και οχι τι κανουν οι αλλοι σε σενα.
-Γιατι??? εγω αν παω στον εξομολογο θα του πω ποσο κακια ειναι αυτη και τι κανει στους αλλους.
-Μαμα εσυ θα πας να πεις τι εκανες εσυ στους αλλους και ασε το τι κανουν οι αλλοι.
-Εγω δεν εκανα τιποτε κακο.
-Μαμα εσυ θα πας να καθαρισεις την δικη σου ψυχη και οχι των αλλων.
-Να παει αυτη πρωτα και μετα θα παω και εγω.
-Μαμα αμαρτανεις και τωρα χωρις να το καταλαβαινεις.
-Δεν εχω αμαρτιες εγω,μια χαρα ειμαι,ας πανε οσοι εχουν αμαρτιες.
-Μαμα θα παω να εξομολογηθω και να ξελαφρωσω απο το βαρος που εχω,θα ερθεις?
-Πανε μονη σου,εγω καλα ειμαι.
-Μαμα ενταξει,οπως νομιζεις,εγω προσευχομαι για σενα στον καλο Θεο να σε φωτιζει και να σου δειξει τον σωστο δρομο,αυτον που σωζει,σε αγαπω μανουλα μου.

ΕΝΑΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΝΟΙΑ ΣΤΑ ΠΕΡΙ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ.

Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΦΩΤΙΖΕΙ ΟΛΟΥΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσεις τι λετε?