9 Ιουλ 2010

* ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ.

Αγαπημενοι μου Γονεις...

1.Μην φοβοσαστε να ειστε σταθεροι μαζι μου.
Το προτιμω,με κανει να νιωθω περισσοτερη σιγουρια.

2.Μη μου δημιουργειτε το συναισθημα πως τα λαθη μου ειναι αμαρτηματα.

3.Μη με προστατευετε απο ...
ολες τις συνεπειες.
Χρειαζεται καμμια φορα να παθω για να μαθω.

4.Μη μου δινετε επιπολαιες υποσχεσεις.
Νιωθω πολυ περιφρονημενος οταν δεν τις κρατατε.

5.Μη μου κανετε συνεχως παρατηρησεις,γιατι τοτε θα χρειαστει να προστατεψω τον εαυτο μου κανοντας τον κουφο.

Σας αγαπω και σας χρειαζομαι.
Το παιδι σας.

Η ΥΠΕΡΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΒΛΑΠΤΕΙ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥΣ.
ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.

Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΚΕΠΗ ΚΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ!!!

2 σχόλια:

  1. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΟΝΙΟΣ
    ΑΠΟ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΓΑΠΗ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΛΑΘΗ.
    ΕΥΧΟΜΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΛΥΒΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΦΩΤΙΖΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ.
    ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΓΑΠΗΤΗ ΕΙΡΗΝΗ...
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΕΦΟΔΙΑ.
    ΑΝ ΤΑ ΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΑΣΧΗΜΑ,ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΦΕΡΘΟΥΝ ΑΣΧΗΜΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ.
    ΠΡΟΣΟΧΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσεις τι λετε?