26 Μαρ 2011

* ΜΕΡΙΚΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ

ΑΠΕΙΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΜΑΣ.

ΜΕΡΙΚΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΑΣ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ ΕΔΩ ΜΙΑ ΨΥΧΟΥΛΑ ΠΟΥ ΝΙΩΘΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΗΣ.



Ευχαριστώ το Θεό, που έχω την οικογένειά μου.



Υπάρχουν άνθρωποι που είναι ορφανοί από γονείς, ζουν μόνοι τους, χωρίς την αγκαλιά της μητέρας και του πατέρα.
Άλλοι τόσοι έχουν τους γονείς τους χωρισμένους και μοιράζουν τη ζωή τους σε δύο σπίτια.


Ευχαριστώ το Θεό, που κάθε μέρα έχω φαγητό στο τραπέζι μου.


Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν να φάνε μέρες, που ψάχνουν στα σκουπίδια για φαγητό.
Υπάρχουν παιδιά που πεθαίνουν από ασιτία!


Ευχαριστώ το Θεό, που έφερε στη ζωή μου την σκλήρυνση κατά πλάκας.
Γιατί με “ταρακούνησε” με αυτόν το γλυκό τρόπο.


Ευχαριστώ το Θεό, που έφερε στον δρόμο μου καλούς γιατρούς που με βοηθάνε.


Υπάρχουν άνθρωποι με δύσκολες ασθένειες, με αφόρητους πόνους στο σώμα, καρκινοπαθείς, νεφροπαθείς που είναι αναγκασμένοι να περνάνε πολύ χρόνο από τη ζωή τους στο νοσοκομείο, άνθρωποι που δεν έχουν κανέναν να τους βοηθήσει, που δεν έχουν χρήματα να πληρώσουν έναν γιατρό να τους παρακολουθεί.


Ευχαριστώ το Θεό που βαφτίστηκα Ορθόδοξη Χριστιανή, με γονείς Χριστιανούς.


Υπάρχουν άνθρωποι που δεν γνώρισαν τον Χριστό και έχουν πλήρη άγνοια για την σωτηρία της ψυχής τους.


Ευχαριστώ το Χριστό που ζω σε μια χώρα χωρίς τον κίνδυνο μεγάλων καταστροφών.


Υπάρχουν άνθρωποι στην Ιαπωνία που θρηνούν και πονάνε για χιλιάδες νεκρούς και πολλαπλές υλικές, σοβαρές ζημιές.


Ευχαριστώ το Θεό που είμαι άνεργη, γιατί έχω χρόνο να διαβάζω τα βιβλία Του και να μελετάω τον λόγο Του.


Υπάρχουν άνθρωποι τυφλοί, που δεν έχουν μάτια και δεν μπορούν να διαβάσουν.


Ευχαριστώ το Θεό, που μπορώ να πηγαίνω ελεύθερα στην εκκλησία Του και να Του μιλώ.


Υπάρχουν άνθρωποι που αναγκάζονται να κρύβουν το θρήσκευμά τους, που κινδυνεύει η ζωή τους κάθε φορά που πηγαίνουν σε Ορθόδοξο ναό.
Πόσοι άνθρωποι έχουν σκοτωθεί σε τέτοιες επιθέσεις από αλλοθρήσκους?


Οι ευχαριστίες μου δεν τελειώνουν εδώ.
Θα μπορούσα να συνεχίσω για πολλά ακόμη. . . .


Εσείς για ποιο πράγμα στη ζωή σας, λέτε ευχαριστώ στο Θεό?

ΑΛΗΘΕΙΑ,ΕΜΕΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ?
ΤΟΝ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ?
ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΞΕΧΑΣΙΑΡΗΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ.

ΕΜΕΙΣ ΠΑΝΤΩΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΠΟΥ ΦΩΤΙΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΨΥΧΟΥΛΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ.

ΠΑΣΑ ΠΝΟΗ ΑΙΝΕΣΑΤΩ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσεις τι λετε?