23 Ιουλ 2009

* ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΕ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟ...

Μια μέρα καθώς περπατούσα σε μια γέφυρα, στην άκρη είδα έναν τύπο έτοιμο να πηδήξει στο κενό.
Αμέσως έτρεξα κοντά του λέγοντάς του: - Στάσου! Μην το κάνεις... - Και γιατί να μην το κάνω; Είπε. - Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα για τα οποία αξίζει να ζει κανείς... - Σαν ποια δηλαδή; - Ε, είσαι θρησκευόμενος ή Αθεος; - Θρησκευόμενος. - Κι εγώ. Είσαι Χριστιανός ή Βουδιστής; - Χριστιανός. - Κι εγώ. Είσαι καθολικός ή Προτεστάντης; - Προτεστάντης. - Κι εγώ. Είσαι από την επισκοπική εκκλησία ή από των βαπτιστών; - Από των Βαπτιστών! - Τι λες, κι εγώ το ίδιο. Είσαι από την εκκλησία των Βαπτιστών του Κυρίου ή από την εκκλησία των Βαπτιστών του Θεού; - Από την εκκλησία των Βαπτιστών του Θεού. - Κι εγώ. Είσαι από την αρχική Εκκλησία των Βαπτιστών του Θεού ή από την ανασχηματισμένη Εκκλησία των Βαπτιστών του Θεού; - Από την ανασχηματισμένη Εκκλησία των Βαπτιστών του Θεού. - Κι εγώ το ίδιο. Ναι αλλά από ποια Ανασχηματισμένη Εκκλησία των Βαπτιστών του Θεού, αυτή που ανασχηματίστηκε το 1879 ή αυτή που ανασχηματίστηκε το 1915; - Από την Ανασχηματισμένη Εκκλησία των Βαπτιστών του Θεού του 1915!
- Αντε άδειασέ μας της γωνιά, άθλιο σκουλήκι!
Και τον έσπρωξα να πέσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσεις τι λετε?