1 Νοε 2013

* ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ...




Και έρχεται μια στιγμή στη ζωή σου,που καταλαβαίνεις τι σημαίνει το: 
«Ο Θεός, εις την βοήθειάν μου πρόσχες. Κύριε, εις το βοηθήσαι μοι σπεύσον».


Που κατανοείς απόλυτα το: 
«Εγώ δε πτωχός ειμί και πένης. Ο Θεός βοήθησόν μοι».

Που η ψυχή σου φωνάζει το: 
«Ότι κατεδίωξεν ο εχθρός την ψυχήν μου, εταπείνωσεν εις γην την ζωήν μου».

Που η καρδιά σου ζητά το: 
«Μη απορρίψης με από του προσώπου Σου».

Που τα χείλη σου ψιθυρίζουν το: 
«Βοηθός μου και ρυστής μου ει Συ, Κύριε μη χρονίσης».

Που ο νους σου κραυγάζει το: 
«Την πάσαν ελπίδα μου εις Σε ανατίθημι, Μήτηρ του Θεού, φύλαξόν με υπό την σκέπην Σου».

Και αποζητάς μόνο το: 
«γενηθήτω το θέλημά Σου»!

Β.Ζ.

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος3/11/13 05:07

    ΚΥΡΙΑΚΗ
    ΗΜΕΡΑ
    ΑΡΓΙΑΣ
    ΟΛΟΙ
    ΠΑΜΕ
    ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
    ΔΕΝ
    ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ
    Η ΚΥΡΙΑΚΗ
    ΕΙΝΑΙ
    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ
    ΣΤΟΝ ΘΕΟ
    ΚΑΝΕΝΑ
    ΜΑΓΑΖΙ
    ΑΝΟΙΧΤΟ
    ΚΥΡΙΑΚΗ.
    ΜΗ ΓΙΝΕΣΘΕ
    ΘΕΟΜΑΧΟΙ
    ΔΟΥΛΟΙ
    ΤΟΥ ΔΑΙΜΟΝΟΣ
    ΤΗΣ
    ΠΛΕΟΝΕΞΙΑΣ.
    ΔΙΟΤΙ
    ΚΑΜΜΙΑ
    ΕΥΛΟΓΙΑ
    ΔΕΝ
    ΘΑ ΕΧΕΤΕ
    ΕΑΝ ΔΕΝ
    ΤΙΜΑΤΕ
    ΤΗΝ
    ΗΜΕΡΑ
    ΑΥΤΗ.
    ΚΥΡΙΑΚΗ
    ΟΛΟΙ
    ΣΤΗΝ
    ΕΚΚΛΗΣΙΑ.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσεις τι λετε?