18 Ιουλ 2014

* ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ...


ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΕ ΜΟΥ ΓΙΑ...

2 σχόλια:

  1. Ανώνυμος18/7/14 12:00

    ...την υπομονή που κάνεις μαζί μου,
    που με ανέχεσαι,
    που με βοηθάς προκλητικά,
    που στέλνεις στο δρόμο μου ανθρώπους καλούς,
    που δεν με εγκαταλείπεις,
    που με αγαπάς,
    που φροντίζεις για μένα,
    που ακούς τις προσευχές και τις δεήσεις μου,
    που με φωτίζεις,
    που γεννήθηκα από γονείς Ορθοδόξους,
    που βαφτίστηκα Χριστιανή Ορθόδοξη,
    που μπορώ και βλέπω τον υπέροχο γαλάζιο ουρανό Σου,
    που ζεσταίνομαι από τον ήλιο Σου,
    που ζω και αναπνέω.
    Σ' ευχαριστώ για αυτά που μου δίνεις και για αυτά που δεν μου δίνεις...
    Σ' ευχαριστώ που με βοηθάς να σώσω την ψυχή μου!!!
    Εγώ είμαι αμελής και δεν σ'αγαπώ,
    δεν κάνω το θέλημά Σου,
    δεν φροντίζω την πολύτιμη ψυχή μου,
    δεν τηρώ τις εντολές Σου,
    δεν προσπαθώ αληθινά.

    Συγχώρεσέ με & μην με εγκαταλείψεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα είπε όλα ο προηγούμενος σχολιαστής.Κρατώ όμως, για τον εαυτό μου το ότι δεν μ'εγκαταλείπει ο Θεός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσεις τι λετε?