25 Ιουλ 2014

* ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ;




Τελικά, σημασία έχει το σωστό και οχι το εύκολο.

Αξία έχει εκείνο που είναι δύσκολο και αυτό που τις περισσότερες φορές πονάει.

Εκείνο που κατοικεί βαθιά στην καρδιά και οχι εκείνο που φέρνει πρόσκαιρη ηδονή.

Εκείνο που προσφέρεις αληθινά στον άλλο και οχι εκείνο που ζητάς από τον άλλο.

Εκείνο που ξεκινά με αγαθή προαίρεση, αγάπη και ευγένεια και οχι εκείνο που έχει στο βάθος εγωισμό και φιλαυτία.

Εκείνο που κατοικεί στην αφάνεια και στην σιωπή και οχι εκείνο που κάνει θόρυβο.

Τελικά, έχει αξία να προσπαθείς να είσαι αλλιώτικος από τους άλλους.

Εχει αξία να προσπαθείς να μην φαίνεσαι άνθρωπος, αλλά να είσαι άνθρωπος.

Γιατί εγώ θέλω να είμαι από εκείνους που σηκώνουν το κεφάλι ψηλά να χαζέψουν τον μπλε ουρανό, που ονειρεύονται με τα μάτια ανοιχτά, που πιστεύουν στη δύναμη της καλοσύνης, που δεν βιάζονται και δεν βιάζουν κανέναν, που περιμένουν το θαύμα μέχρι τέλους...

Μ.Ι.

2 σχόλια:

  1. Αξία έχει να αγωνίζεσαι με όλη τη δυναμη της ψυχής σου και της καρδιάς σου για τα Αθάνατα και Ιδεώδη Ιδανικά που αναθρέψανε γενεές και γενεές ανά τους αιώνες.

    Αξία έχει να θυσιάζω κάτι για τον άλλον και ας μου λείψει εμένα έστω και το ελάχιστο. Γνωρίζω κάποιον που ενώ έπαιρνε το χαρτζηλίκι του για το κουλούρι του σχολείου του, το έδινε για κάποιο ορφανό συμμαθητή του.

    Αξία έχει να σκέφτεσαι τον άλλον λίγο περισσότερο από εσένα.

    Αξία έχει να βλέπεις κατάβαθα τον εαυτόν σου και να καταμετράς τα ελαττώματά σου καθημερινά. Να είσαι σίγουρος ότι εν καιρώ θα τα δείς να λιγοστεύουν με μόνο αυτήν τη διεργασία.
    Αξία έχει να είσαι ειλικρινείς και να προσπαθείς να είσαι αυτός που είσαι και να μην προσπαθείς να δείξεις καλύτερος από ότι είσαι. Εγώ θα έλεγα είναι καλύτερα να δείχνεις ένα «γράδο» χειρότερο, από αυτό που είσαι.

    Αξία έχει να προσπαθείς κάπου στο ελάχιστο να αδικηθείς.

    Αξία έχει, να μην έχεις καμιά Αξία για τους άλλους.

    Αξία έχει να μιλάς για τον Χριστόν στους άλλους κρυφά και ταπεινά, μόνο με την προσευχή σου για τους άλλους.

    Αξία έχει να είσαι αυθεντικός και ας είσαι ο χειρότερος. Εχοντας αυτό στο νου θα γίνεις ο καλύτερος.

    Αξία έχει η αγάπη να είναι μίας κατεύθυνσης. Μόνο από εσένα προς τους άλλους. Έτσι πολύ γρήγορα θα γίνεις αισθαντικός, δοτικός και αγαπητός προς όλους.

    Αξία έχει να εξασκείς κρυφά κατά το δυνατόν τας αρετάς.

    Αξία έχει να δίνεις για να δίνεις, και όχι να δίνεις για να λάβεις. Η Αγάπη δεν είναι εμπόριο.

    Η μεγάλη αξία είναι στο ""συγγνώμη αδελφέ μου και Χριστέ μου που σε λύπησα"", και "σε ευχαριστώ Χριστέ μου και αδελφέ μου" για τις δωρεές σου.

    Μεγάλη αξία έχει η ελάχιστη καθημερινή προσευχή, γιατί όπως το απαλό νεράκι της σταγόνας κατατρώει την σκληρή πέτρα με την επανάληψη, έτσι και η απαλή επαναλαμβανόμενη προσευχούλα κατατρώει τα θανατηφόρα πάθη της ψυχής και του εγωισμού.
    Μεγάλη Αξία έχει να θυμάσαι τον Θεόν στην ησυχία σου, για να σε θυμηθεί στη δυσκολία σου.

    Ας με συγχωρέσουν και εμένα όλοι οι αδελφοί που τους κουράζω. Αυτό έχει αξία για μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/7/14 06:55

      Ολα είναι πολύ όμορφα, Μαρίνο!
      Μεγάλη αξία έχει να θυμάσαι τον Θεό στην ησυχία σου... υπέροχο.
      βάγια

      Διαγραφή

Εσεις τι λετε?