11 Οκτ 2010

* ΗΘΕΛΕ ΜΟΝΑΧΙΚΗ ΑΠΑΘΕΙΑ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΛΗΘΙΝΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕ ΜΙΑ ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ,ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ.
ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ.

 H αγαπητή μου θεια Σ.Ι που τώρα δεν ζει,ήταν ένας άνθρωπος της Εκκλησίας.
Που την έχανες στην Εκκλησία βρισκόταν...

Βοηθούσε τους φτωχούς,έδινε χρήματα στους άπορους.
Πονούσε πολύ ψυχικά κάθε φορά που ασχολούνταν με προβλήματα άλλων και τόλεγε πως συνέχεια στενοχωριοταν με τα προβλήματα των άλλων...
Ενα βράδυ στην προσευχή της είπε στον Κύριο:
-Αχ Κύριε δεν μπορώ άλλο πόνο,κάθε φορά που ακούω κάτι πονάω πολύ,σκέφτομαι, γιατί οι άνθρωποι να πονούν,γιατί να υπάρχει τόσος πόνος,τόση θλίψη;
Γιατι Θεέ μου;
Μακάρι να μην πονούσα...μακάρι ...να ξυπνούσα μια ημέρα και να ήμουν όπως οι Μοναχοί να είχα την απάθεια....
Δεν καταλάβαινε η δόλια πως η Μοναχική απάθεια δεν είναι να μην πονάει κανείς αλλά να ΄χει απαλλαγεί από τα πάθη.
Ετσι αυτό που ζήτησε ,της τόκανε ο Κύριος...την έκανε [η ίδια τόλεγε] αναίσθητη
-Ακουγα πρόβλημα και δεν κινούνταν καμμία ευαισθησία μέσα μου...
Πήγαινα σε κηδεία και ούτε ενα δάκρυ δεν έβγαινε από τα μάτια μου...ωσπου κατάλαβα [μας έλεγε] πως κάτι άλλαξε μέσα μου..
Θεέ μου !!!
Πως εγινα έτσι;
Εγω που πήγαινα να πεθάνω από τη στενοχώρια μου κάθε φορά που άκουγα ανημπορο να ζητάει
βοήθεια,άστεγο να ζητάει σπίτι στην Εκκλησία ξένο να ζητάει χρήματα στα φανάρια ,τώρα έγινα τόσο σκληρή με τους ανθρώπους;
Μα να μην πονάω και να μην με ενδιαφέρει τίποτε;
Που είναι η ευαισθησία μου;
Που είναι η ανθρωπιά μου;
Πήγε και το είπε σε μια γειτόνισσα απογοητευμένη και απορημένη για το πως κατάντησε η ψυχή της να είναι τόσο σκληρή και απάνθρωπη...εκείνη ,αφου την άκουσε της είπε:
-Αγαπητή μου αυτά είναι ταξίματα...δεν ξέρεις πως άν ζητήσεις απο το Θεό κάτι στο δίνει;
Εμένα ο άντρας μου είπε του Θεού...
-Θεέ μου ας πάντρευα την κόρη μου και ας πέθαινα!!!(είχε φτάσει 32 χρονών η κόρη του και δεν παντρευόταν) και μόλις βρέθηκε ο γαμπρός και την παντρέψαμε,πέθανε...
Αντε να εξομολογηθείς και ο πάτερ θα σου πει τι θα κάνεις.

Πράγματι ,έτσι και έγινε εξομολογήθηκε,κοινώνησε...και ο Θεός την έκανε πάλι άνθρωπο που να πονάει για τους άλλους....

6 σχόλια:

  1. ΓΕΩΡΓΙΟΣ11/10/10 15:20

    Εκπληκτικό παράδειγμα που αναδεικνύει την άπειρη παναγάπη του Θεού με την αμέτρητη παιδαγωγία.

    Δεν έκανε μόνο υπακοή ο Θεός στο λάθος αίτημα αλλά την παιδαγώγησε με σκοπό μόνη της να αντιληφθεί το λάθος και να οδηγηθεί στη μετάνοια.

    Μα εμείς δεν πάμε πίσω. Πόσα απο αυτά που ζητάμε είναι υπέρ της σωτηρίας μας;

    Ισως γνωρίζεται αγαπητοί αναγνώστες το περιστατικό που μια μάνα επιτακτικά και με το ζόρι ζητούσε από την Παναγία να κάνει καλά το ανίατα άρρωστο παιδί της ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ όπως έλεγε. Όντως έγινε καλά αλλά μετά από χρόνια σκότωσε τη μητέρα και τον πατέρα του διότι διαφωνούσαν για τον ατυχή δεσμό του με μια ....νυκτερινή γυναίκα.

    ΤΙ ΖΗΤΑΜΕ;;;;;
    ΠΩΣ ΤΟ ΖΗΤΑΜΕ;;;;

    και εαν Κυριέ δεν μου δοθεί αυτό που ζητάω
    ΣΕ ΔΟΞΑΖΩ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΣ ΤΟΝ ΑΔΑΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΓΑΠΗΤΕ ΓΕΩΡΓΙΕ...
    ΤΙ ΖΗΤΑΜΕ?
    ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΛΟΤΤΟ,ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ,ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΣΠΙΤΙΑ,ΟΙΚΟΠΕΔΑ,ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΤΛ ΚΤΛ.
    ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ.
    ΩΡΑΙΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος18/10/10 11:20

    πολλες φορες ζητησα απο Τον Χριστό μας
    διαφορα...και μαλιστα χωρις προσευχη...
    ετσι απλά περπατουσα και ειδα κατι
    και ειπα
    "αχ,να ειχα και γω αυτο...."!!!
    ε!!! Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ,ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΟΥ ΤΟ ΧΑΡΙΖΕ
    ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΡΟΣΜΕΝΑ
    ΚΑΙ ΑΠΟΡΟΥΣΑ ΠΑΝΤΑ
    ΚΑΙ ΕΛΕΓΑ
    "ΜΑ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΗΚΑ ΚΑΝ ΓΙ ΑΥΤΟ
    ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΦΕΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΩ!!!"

    ΩΣ ΕΜΕΓΑΛΥΝΘΗ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ ΚΥΡΙΕ
    ΠΑΝΤΑ ΕΝ ΣΟΦΙΑ ΕΠΟΙΗΣΑΣ
    ΚΑΙ ΩΣ ΦΙΛΕΥΣΠΛΑΧΝΟΣ
    ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΓΕΝΝΑΙΟΔΩΡΑ ΤΑ Π Α Ν Τ Α !!!

    ΔΟΞΑ ΣΟΙ ΚΥΡΙΕ-ΔΟΞΑ ΣΟΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΓΑΠΗΤΕ/Η ΑΝΩΝΥΜΕ/Η 11.20...
    Ο ΘΕΟΣ ΔΙΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΜΑΣ.
    ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΘΕΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος12/9/12 07:31

    Αυτό σηκώνει αρκετή συζήτηση - η ανθρώπινη ζωή είναι μια σκληρή δοκιμασία - οι χαρές είναι μετρημένες ενώ οι δυσκολίες ίσως το 95%.

    Ότι άσχημο συμβαίνει είναι δοκιμασία αλλά το δικαιολογούμε σαν καλό -

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΓΑΠΗΤΕ/Η ΟΠΩΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΤΕ...
      Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΘΑ ΤΑ ΛΑΒΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΑΣ.

      Διαγραφή

Εσεις τι λετε?