30 Οκτ 2010

* ΘΕΛΩ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΣΕΝΑ

ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΤΩΧΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ.
ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΤΙΠΟΤΕ.
ΕΣΕΝΑ ΒΑΖΩ ΠΡΩΤΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ.
ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΜΟΥ.
ΝΑΙ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ,ΑΚΟΥΣΕ ΜΕ ΓΙΑ ΛΙΓΟ...


Οταν Κυριε ειμαι πληγωμενος...
δωσε μου καποιον να παρηγορησω.

Οταν ο σταυρος μου γινεται βαρυς...
δωσε μου τον σταυρο καποιου αλλου, να τον μοιραστω μαζι του.

Οταν ειμαι φτωχος...
οδηγησε με σε καποιον, που βρισκεται σε μεγαλυτερη αναγκη.

Οταν ειμαι αποθαρρυμενος...
στειλε μου καποιον, να του δωσω κουραγιο.

Οταν αποζητω κατανοηση απο τους αλλους...
δωσε μου καποιον, που εχει αναγκη απο την δικη μου κατανοηση.

ΕΤΣΙ ΘΑ ΞΕΠΕΡΝΩ ΟΤΙ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΣΑΝΙΖΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΠΑΥΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ.

ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ!!!

8 σχόλια:

  1. Σταῡρος30/10/10 01:08

    ΔΟΞΑΣΜΕΝΟ ΤΟ ΠΑΝΑΓΙΟ ΣΟΥ ΟΝΟΜΑ ΚΥΡΙΕ.
    Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΔΙΈΥΧΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ.
    ΔΟΞΑ ΣΟΙ Ο ΘΕΟΣ ΗΜΩΝ ΔΟΞΑ ΣΟΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος30/10/10 01:54

    καλημέρα σε όλους!Ωραία η προσευχή που είναι μεν προσωπική αλλά πολύ ουσιαστική..πην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΤΑΥΡΟ...
    ΓΙΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ...ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΓΑΠΗΤΗ ΠΗΝΕΛΟΠΗ...
    ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ.
    ΛΙΓΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος30/10/10 10:55

    ΚΑΛΗΣΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΡΑ!!!
    ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ
    ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΘΕΜΑ
    ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
    ΚΑΙ Η ΦΩΤΟ.
    ΟΛΑ ΟΜΟΡΦΑ-ΑΓΑΠΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΥΤΙΚΑ.
    +ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ+
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ
    ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΧΑΡΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΗ!

    ΕΥΧΕΣΘΕ,
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ+
    ασθενης+ελαχιστη παντων.
    Α+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΓΑΠΗΤΕ/Η ΑΝΩΝΥΜΕ/Η 10.55...
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ.
    Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος30/10/10 11:42

    και μεις σασ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΑΣ.

    ΠΑΝΤΑ ΛΕΩ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΝΙΩΘΩ.
    ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ!
    ΔΕΝ ΚΟΛΑΚΕΥΩ.-

    ΕΥΧΕΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΓΑΠΗΤΕ/Η ΑΝΩΝΥΜΕ/Η 11.42...
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσεις τι λετε?