29 Οκτ 2010

* ΠΩΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ...

Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΚΑΙ ΑΚΡΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ.
ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ.
ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ.


Η ιστορία μου ξεκινάει πέρυσι τον Αύγουστο.
Ενώ ήμουν απόλυτα υγιής, ύστερα από κάποιες έντονες ενοχλήσεις, κατέληξα στο ...
νοσοκομείο.
Η διάγνωση των γιατρών ήταν Σκλήρυνση Κατά Πλάκας.
Έπαθα σοκ, τα έχασα!
Εγώ ήμουν υγιής, πρόσεχα την διατροφή μου και γυμναζόμουν.
Τα έβαλα με τον Θεό, αναρωτιόμουν γιατί να συμβεί αυτό το κακό σε μένα.
Έκλαιγα συνέχεια, κλείστηκα στον εαυτό μου, δεν μπορούσα να ησυχάσω.
Ήμουν μόνο 28 χρονών.
Ξεκίνησε ένας αγώνας με επώδυνες εξετάσεις, επισκέψεις σε γιατρούς και πολλή αγωνία.
Άρχισα να διαβάζω για την αγάπη του Θεού και τα θαύματά Του.
Βρήκα παρηγοριά στα βιβλία του πατρός Πορφυρίου.
«Ο Χριστός είναι το πάν.
Είναι η χαρά, είναι η ζωή, είναι το φως.
Είναι φίλος μας, είναι αδερφός μας. », λέει.
Τώρα που σας γράφω είμαι καλύτερα από ποτέ.
Οι προσευχές, μου δίνουν δύναμη και θάρρος.
Έπαψα να αναλώνομαι στα ανούσια μικροπροβλήματα της καθημερινότητας.
Η ζωή μου πήρε άλλο νόημα.
Βέβαια το πρόβλημά μου παραμένει, αλλά πλέον έχω μάθει να αγωνίζομαι.
Η ζωή δεν είναι μόνο διασκέδαση, καφέδες και ποτά.
Βλέπω γύρω μου τους νέους να διασκεδάζουν συνέχεια, χωρίς σταματημό, τα βλέπουν όλα εύκολα, κανείς δεν θέλει να ζοριστεί, κανείς δεν θέλει να κουραστεί.
Κι όμως η ουσία είναι αλλού.
Υπάρχει και ο Θεός που μας «βλέπει» και μας αγαπά.
Χαίρομαι που ο Θεός έφερε στην ζωή μου αυτή την αρρώστια, για να με ταρακουνήσει.

ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ,ΧΤΥΠΑΕΙ ΕΝΑ ΚΑΜΠΑΝΑΚΙ.
ΠΟΣΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΛΛΑΞΑΝ ΣΕ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ...ΑΓΝΩΣΤΟ.
Ο ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ.

10 σχόλια:

  1. Όλα είναι "Μηνύματα" αν μπορούμε να τα διαβάσουμε και όλα έχουν σκοπό να μας ξυπνήσουν από το λήθαργο και να βρούμε τον αληθινό σκοπό της ζωής. Άς ελπίσουμε νε μη χρειαστεί το Μήνυμα να είναι πολύ "ηχηρό"- οδυνηρό και να μας δίνει το χρόνο ν αλλάξουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος29/10/10 02:28

    Kαλημέρα!Ναι πράγματι αυτά τα ξαφνικά ,τα αναπάντεχα είναι αυτά που μας ταρακουνούν...
    Ακουω κάποιους ανθρώπους που μου λένε''Μα να μην μπορείς να πληρώσεις το ρεύμα σου!''--αλλος πάλι γκρινιάζει''Μα να μην σταματούν οι πονοι μου βρε παιδί μου νύχτα μέρα!''ΟΛΟΙ ΓΚΡΙΝΙΑΖΟΥΜΕ...ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΔΥΝΑΜΟΙ.
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΕΔΩ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ..θα του έλεγα από προσωπικά μου βιόματα κατέληξα σε ένα συμπέρασμα...πως η σχέση του ανθρώπου με τον Κύριο περνάει πολλά κύματα και φάσεις όπως των ανθρώπων.και κάποιοι λένε -βρες τα με τον Θεό και κάνε ό,τι θες!Και κάποιοι είπαν στον Θεό ''Είσαι πολύ σκληρός!''...άλλοι λένε αυτό το ''γιατι Θεε μου!''...το καταλαβαίνω απόλυτα αυτό..μόνον Εκείνος ξέρει το γιατι.
    πιθανόν έτσι να πρέπει να σώνεται ο καθένας...Αλλος σώνεται με το να έχει βάναυσο συζυγο,άλλος με την επάρετη αρρώστια,άλλος σε αναπηρικό καροτσάκι.
    Η Τριαδική Θεότητα γνωρίζει την καρδιά εκάστου βαθύτερα και δίνει ανάλογα.Ο Γέρων Πορφύριος είπε πως το φάρμακο του καρκίνου είναι μπροστά σας αλλά δεν του δίνετε σημασία γιατί ο Θεός θέλει να γεμίσει τον Παράδεισο από τους καρκινοπαθείς.Βλέπουμε λοιπόν πως αλλιώς κρίνει ο Κύριος μας αγαπητε΄εν χριστω αδελφέ και αλλιώς ο άνθρωπος.Διότι λίγος πόνος κατεργάζεται Σωτηρία...ισως και αγιότητα ...διότι με αυτή την θλίψη όπου σας έγινε δείτε τι γίνεται..
    Εσείς σιγά σιγά θα εργαστείτε ΥΠΟΜΟΝΗ-ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ-ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ-ΕΛΠΙΔΑ ΣΤΟΝ ΘΕΟ-ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ...ΒΛΈΠΕΤΕ ΠΌΣΕς ΑΡΕΤΈΣ ΕΡΓΑΖΕΣΤΕ;ΑΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΑΤΕ ΣΥΧΝΑ ΔΕ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΑΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΤΑ ΕΚΦΡΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ Η ΚΑΘΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ.
    Είναι δύσκολο!Κάθε ασθένεια δημιουργει θλίψη αλλά δεν γίνεται αλλιώς.
    Να πάρετε βιβλία να διαβάζετε να δυναμώνετε στον αγώνα σας.Ο Θεός γνωρίζει και μπορεί να ανακαλέσει μιαν απόφασή του στο παραπέντε..πολλοί αδελφοί μας γύρισαν από την άλλη ζωή .Αυτά είναι δοκιμασίες κατα παραχώρησιν Θεού...και πολλά θαύματα έχουν γίνει ..Δηλαδή πάντα να ελπίζετε σε θαύμα του Θεού ..
    Αυτή πάντως η περιπέτεια της υγείας σας είναι ένα ταξίδι ..που στο βάθος βλέπει κανείς τον Θεό!!!!Ολα θα πάνε καλά θα το δείτε...μην στενοχωρείστε...θα το δείτε !!!!!!!!!!πηνελόπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΓΑΠΗΤΗ ΡΕΓΓΙΝΑ...
    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΓΡΑΨΑΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ.
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΜΩΣ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΥΤΑ Η' ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΓΑΠΗΤΗ ΠΗΝΕΛΟΠΗ...
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΚΑΜΝΙ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΔΙΚΑΣΟΥΜΕ.
    ΜΑΛΛΟΝ ΜΠΕΡΔΕΨΑΜΕ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.
    Ο ΘΕΟΣ ΘΑ ΚΡΙΝΕΙ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΟΝ.
    ΠΟΛΛΟΙ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΝ,ΓΙΑ ΟΤΙ ΑΣΧΗΜΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΔΙΚΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο ΠΡΩΤΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΗΝΟΜΑΣΤΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ.

    Ο ΘΕΟΣ ΕΡΓΑΖΕΤΕ ΓΑΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΣ, ΜΕ ΑΠΑΛΟ ΤΡΟΠΟ ΣΤΟΥΣ ΦΡΟΝΙΜΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΗΧΗΡΟ ΣΤΟΥΣ ΑΤΑΚΤΟΥΣ,[οπως ειμαι εγω],ΟΤΙ ΚΙΑΝ ΜΑΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ, ΚΑΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ, ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΞΥΠΝΗΣΕΙ, ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΑΡΑΠΕΡΑ, ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ...ΑΣ ΑΦΕΘΟΥΜΕ...ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΧΑΜΕΝΟΙ

    ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ....

    ΟΛΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΓΑΠΗΤΗ ΕΙΡΗΝΗ...
    Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ ΜΑΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΟΤΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ.
    ΕΜΕΙΣ ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ετσι ειναι...Ο Χριστος διαλεγει για τον καθενα την καταλληλη στιγμη και το καταλληλο φαρμακο για να τον ελκύσει κοντά του.Το θεμα ειναι το καταλαβαινουμε η το προσπερναμε ?Ο Χριστος θελει να σωθουμε ολοι,το θεμα ειναι να το θελουμε και εμεις...Ο Χριστος μακαρι να φωτίζει ολους μας να τον ακολουθούμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΓΑΠΗΤΗ ΝΤΙΝΑ...
    Ο ΘΕΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ.
    ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος29/10/10 16:13

    Κωνσταντίνα σας χάσαμε ελπίζω να είστε καλά!πην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος30/10/10 11:01

    +ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΠΑΝΤΩΝ ΕΝΕΚΕΝ+

    Δοξάζω τον Θεό που αν και ΑΝΑΞΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΜΑΡΤΩΛΗ...ΜΕ ΕΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΣΤΟ ΦΩς Του
    και ετσι πηρα δυναμη Πριν την χρειαστω!!!!!!!!!!

    μετά ασθενησα και ασθενω
    χρονια τωρα
    και Εκείνος με στηριζει
    και Μόνο Εκεινος
    ο Χριστός μας- με κρατάει Ζωντανη κοντα Του
    αν και δεν το αξιζω.-
    +ΔΟΞΑ ΣΟΙ ΚΥΡΙΕ
    ΔΟΞΑ ΣΟΙ+

    ΕΥΧΕΣΘΕ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΩ
    +ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...

    ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ
    ΚΑΙ ΔΙ ΕΥΧΩΝ ΟΛΩΝ ΣΑΣ
    και σε μενα την αδιορθωτη.ΑΜΗΝ+

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσεις τι λετε?