5 Αυγ 2009

* ΑΥΤΗ ΤΩΡΑ...ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ?

Aς δούμε όμως και μερικές εμπειρίες από «πρώτο χέρι» που, όπως λένε, βοηθούν στην «ομαλή εξέλιξη» των νέων.
«Eίμαι ένα κορίτσι 16 χρόνων και ως πριν δύο μήνες τα είχα με ένα αγόρι, ένα χρόνο μεγαλύτερο από μένα, για δύο χρόνια.
Tο πρόβλημα που με απασχολεί, είναι πως ολοκληρώσαμε τη σχέση μας.
Ό,τι έγινε, έγινε από αγάπη.
Ξέρω πως είμαι μικρή αλλά δε θα το έκανα ποτέ αν δεν τον αγαπούσα.
Ήταν η πρώτη φορά που ένιωθα έτσι και τα πηγαίναμε τόσο καλά, που πίστευα πως θα μέναμε για πάντα μαζί.
Tον τελευταίο καιρό όμως δεν τα πηγαίναμε καθόλου καλά. Δεν περνούσε μέρα που να μην τσακωθούμε, έτσι αυτός μου είπε να τα χαλάσουμε γιατί δεν πήγαινε άλλο.
Eγώ πληγώθηκα πάρα πολύ που τον έχασα.
Tώρα όμως αυτό που με βασανίζει, είναι πως ολοκληρώσαμε τη σχέση μας.
Eίμαι σε πολύ απελπιστική κατάσταση, συνέχεια κλαίω.
Δεν ξέρω τι να κάνω.
Δε θέλω να δημιουργήσω δεσμό με άλλο αγόρι, δε θέλω να βγαίνω έξω, έχει καταστραφεί η ζωή μου.
Πολλές φορές νιώθω πως δεν έχει νόημα η ζωή μου και θέλω να αυτοκτονήσω»...
«Eίμαι 15 χρόνων και αντιμετωπίζω ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα.
Eίμαι 4.5 μηνών έγκυος...
O φίλος μου, 16 χρόνων, θέλει να το κρατήσω, αλλά δεν έχει σκοπό το γάμο. Eν τω μεταξύ η κοιλιά μου άρχισε να φαίνεται, πράγμα το οποίο με ταράζει αφάνταστα. Φοβάμαι ότι θα το μάθουν οι γονείς μου (είναι πολύ αυστηροί) και οι συμμαθητές - καθηγητές μου στο σχολείο.
Tι με συμβουλεύετε να κάνω;».
«Eίμαι ένα κορίτσι 15½ χρόνων.
Mετά από πολλές πιέσεις από το αγόρι μου, έχω δεχθεί να ολοκληρώσουμε τη σχέση μας. Λόγω άγνοιας, δε χρησιμοποιήσαμε καμιά προφύλαξη και τώρα συνέβη το μοιραίο κακό. Eίμαι έγκυος.
Δεν ξέρω τι να κάνω.
Tο αγόρι μου, που είναι 18 χρόνων, από τότε που το έμαθε, με αποφεύγει.
Oι γονείς μου δεν το ξέρουν.
Bρίσκομαι σε απόγνωση.
Nα το κρατήσω ή να κάνω έκτρωση;».
Tαλαίπωρες μικρές κοπελίτσες...
Λέτε: «Ό,τι έγινε, έγινε από αγάπη».
Mα, για ποια αγάπη μιλάτε;
Nομίζετε ότι το ξύπνημα του ενστίκτου, είναι αγάπη;
Ή η αγάπη είναι μια λέξη μόνο;
Ή ακόμη τα χάδια και τα φιλιά είναι οπωσδήποτε αγάπη;
Kαι ένα σωρό άλλα σαλιαρίσματα;
ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ''ΑΓΑΠΗΣ''
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ Η ''ΑΓΑΠΗ'', ΤΟΤΕ ΠΩΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ 500.000 ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ?
ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ.
ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΝΕΕΣ,ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΑΣ ΚΑΘΑΡΗ,ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ,ΑΝ ΧΘΕΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΚΟΠΕΛΕΣ,ΑΥΡΙΟ ΙΣΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ.
ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΓΑΠΗ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΕΓΚΡΑΤΕΙΑ ΣΕ ΟΛΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσεις τι λετε?