17 Αυγ 2009

* ΕΞΥΠΝΟΣ Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ

Ένας πάμπλουτος Εβραίος είχε 3 γιους.
Κάποτε αρρώστησε βαριά, και καθώς ένοιωθε ότι πλησίαζε το τέλος του, κάλεσε κοντά τα παιδιά του και τους είπε:
- "Αγαπημένα μου παιδιά, νοιώθω ότι πλησιάζει το τέλος.
Να έχετε την ευχή μου, αλλά όταν πεθάνω, θέλω να μου βάλετε μερικά χρήματα στο φέρετρο, έτσι ώστε εκεί που θα πάω να έχω κι εγώ λίγα λεφτά για τις ανάγκες μου".
Πεθαίνει λοιπόν, και στη κηδεία του στέκονται οι οικείοι του μπροστά στο φέρετρο.
Σκύβει τότε η μητέρα στον πρώτο γιο και λέει: "Πρέπει να εκπληρώσεις την επιθυμία του πατέρα σου".
Βγάζει ο πρώτος τότε ένα εκατομμύριο από την τσέπη του και το ρίχνει στο φέρετρο.
Το βλέπει ο δεύτερος, βγάζει και αυτός ένα εκατομμύριο και το ρίχνει στο φέρετρο .
Τότε ο τρίτος γιος βγάζει το μπλοκ των επιταγών, κόβει μια επιταγή τριών εκατομμυρίων, τη ρίχνει στο φέρετρο παίρνοντας πίσω τα δύο εκατομμύρια, και λέει:
-"Καλοφάγωτα πατέρα τα λεφτά εκεί που θα πας"...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσεις τι λετε?