Έχουμε ακούσει πολλές φορές «το θρησκευόμενο» αυτό αξίωμα που είναι για το ευαγγέλιο τελείως απαράδεκτο.
''Θρησκευόμενο'' γιατί δυστυχώς βγήκε από τους θρησκευτικούς κύκλους και μάλιστα του αποστατημένου χριστιανισμού που παραποιήθηκε και παρερμηνεύτηκε.
Οι σταυροφόροι εκστρατεύσανε για να ελευθερώσουν τους «Άγιους τόπους» και να γίνουν πάλι χριστιανικοί, γιατί τους είχαν πάρει οι Μωαμεθανοί.
Αυτό το θεωρήσανε ιερό σκοπό και ξεχάσανε τον εαυτό τους.
Όπου περάσανε αποδειχθήκανε σωστά θηρία, αγροίκοι, βάρβαροι, πραγματικά αγρίμια. Σκότωσαν ανεξαρτήτως φύλλου, άνδρες-γυναίκες-παιδιά.
Βιάσανε γυναίκες, κάψανε χωριά.
Το πέρασμά τους μια καταστροφή, μια τυραννία, και θεωρούσαν τον εαυτό τους αθώο μια και ο σκοπός ήταν άγιος.
Η ιερά εξέταση καταδίκαζε χιλιάδες ανθρώπους σε θάνατο και μάλιστα να καίγονται ζωντανοί, γιατί είχαν «αιρετικές ιδέες», γιατί δεν δεχόντουσαν τον Πάπα για σωτήρα, αλλά μόνο τον Ιησού Χριστό και γιατί ΔΙΑΒΑΖΑΝ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ.
Ποτέ δεν σκεφθήκανε οι άνθρωποι αυτοί, ότι ο φόνος και γενικά ο διωγμός, δεν επιτρέπεται με κανένα τρόπο από το ευαγγέλιο, όταν μάλιστα θέλεις να πείσεις κάποιον, να παρατήσει την πίστη του, έστω κι’αν αυτή, πραγματικά είναι αιρετική, ή λάθος.
Μέσα παράνομα και αμαρτωλά, δεν αγιάζονται, επειδή ο σκοπός είναι άγιος.
''Τα παιδιά του Μω/Μορμονοι'' χρησιμοποιούν την πορνεία σαν μέσο προσηλυτισμού των νέων κυρίως ατόμων, στις δικές τους ιδέες.
Έτσι βάζουν την κοπελίτσα να πορνεύει με τον καθένα και την πείθουν ότι ''το μέσον πορνεία'' είναι άγιο, αφού σκοπό έχει να κάνει τον άλλον να πιστέψει στην αίρεσή τους.
Μπορούμε να πούμε ότι ποτέ ο σκοπός δεν μπορεί να είναι άγιος, όταν τα μέσα είναι άνομα. Όταν τα μέσα είναι άγια, τότε και ο σκοπός είναι άγιος.
Όταν χρησιμοποιούμε την αγάπη, την ευθύτητα, τη καλοσύνη, την αλήθεια, την αγνότητα, είναι αδύνατον να έχουμε κακό σκοπό.
Όταν όμως χρησιμοποιούμε την ψευτιά, την πονηριά, την κακία, την λοιδορία την σαρκολατρεία και γενικά την αμαρτία, δεν μπορεί παρά ο σκοπός να είναι ύπουλος, κακός και σάπιος και από πίσω οπωσδήποτε κρύβεται ο διάβολος.
Από τα μέσα φανερώνεται ο σκοπός.
Ποτέ ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εσεις τι λετε?