14 Ιαν 2010

* ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ?


Σε χωρες οπου υπηρχε Βασιλεια οταν γιορταζαν οι Βασιλιαδες την ημερα της γιορτης τους,εκαναν χατηρια μεγαλα,επρεπε να κερασουν τον κοσμο,να κερασουν τον λαο.

Ο Βασιλιας μεγαλος και τρανος,στα χερια του κρατιοταν οι ζωες του κοσμου.
Στην γιορτη τους εκαναν χαρες.

Ετσι λοιπον στην γιορτη του ο βασιλιας παει σε μια φυλακη.
Μπαινει μεσα στην φυλακη,βλεπει τον πρωτο φυλακισμενο...
-Βρε παληκαρι μου,εσυ γιατι εισαι εδω?
-''Εγω ειμαι καθαρος και αθωος,αδικα με εχουν εδω μεσα''.
Ρωταει τον δευτερο...
-Εσυ γιατι εισαι εδω μεσα?
-''Και εγω ειμαι αθωος,δεν εχω κανει τιποτε,ειμαι αθωος''.
Ρωταει τον τριτο...το ιδιο
Ρωταει και εναν τεταρτο...
-Εσυ γιατι εισαι εδω μεσα?
-''Εγω? καλα ειμαι εδω μεσα,εδω μου αξιζει,ημουν εγκληματιας και μου αξιζει να σαπισω μεσα στην φυλακη''.
Τοτε ο Βασιλιας γυριζει και λεει στους φυλακες...

Λεει ''αυτον εδω που ειναι εγκληματιας,βγαλτε τον εξω,να μην ειναι μαζι με τους ''αθωους'' και τους χαλασει''.
Και οι ''αθωοι'' εμειναν μεσα στην φυλακη,και αυτος που ομολογησε την αληθεια και ειπε ναι,μου ανηκει,μου αξιζει να σαπισω μεσα στην φυλακη,επειδη αναγνωρισε το λαθος του,γιαυτο τον ελευθερωσε ο Βασιλιας.

Ξερετε ποιοι ειναι σημερα οι ''αθωοι φυλακισμενοι''?
Μα φυσικα οι σημερινοι αναμετανοητοι,αυτοι που δεν δεχονται την ιερα εξομολογηση,αυτοι που δεν ριχνουν ουτε ενα δακρυ για τα αμαρτηματα,τα παθη και τις αδυναμιες τους,αυτοι που δεν δεχονται για σωτηρα των ψυχων τον ιδιο τον Χριστο


Και ξερετε ποιος ειναι ο Βασιλιας?
Eιναι ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ,θελει μαζι του τους μετανοημενους,τους αμαρτωλους που μετανοησαν,που εξομολογηθηκαν,που εριξαν δακρυα μετανοιας.

ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ,ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΕΤΑΝΟΗΣΑΝ ΑΛΗΘΙΝΑ,ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΜΑΤΑΙΗ ΑΥΤΗ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΖΩΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσεις τι λετε?